خبرهای داغ:
سردار سنایی راد در گفتگو با بسیج عنوان کرد

عدم حضور نیروهای انقلابی از عوامل نامساعد بودن وضعیت اقتصاد

مسئول سیاسی سپاه پاسداران عدم حضور نیروهای انقلابی درعرصه اقتصادی را از عوامل نامساعد بودن وضعیت اقتصاد دانست و گفت: متاسفانه اقتصاد به صورت دولتی و حکومتی و با حضور قدرت سیاسی است بنابراین باید نیروهای انقلابی چاره‌ای بیندیشند و در این عرصه حضور یابند.
کد خبر: ۸۸۰۴۰۴۹
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

سردار رسول سنایی‌راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آینده اظهار داشت: باید با تبیین مسائل انتخاباتی و با حساسیتی که در انتخابات سرنوشت‌ساز وجود دارد با کمترین هزینه اثربخش‌ترین اقدام را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، کسی موفق است که یک سری ویژگی‌ها را کسب کرده باشد، افزود: اولین ویژگی این است که اهل عمل باشد و به وعده انتخاباتی یا به اکثریت آن عمل کند.

مسئول سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به دومین عامل موفقیت نامزد انتخابات رئیس جمهوری عنوان کرد: باید کار بزرگی برای کشور که مورد قبول مردم قرار گرفته انجام داده باشد و مردم نیز به این باور برسند که اگر این شخص رأی بیاورد چنین کارهایی را انجام خواهد داد.

وی حفظ محبوبیت را به عنوان سومین عامل مهم در موفقیت دانست و ابراز داشت: چهارمین عامل عدم وجود رقیبی مطرح است که مردم در چهره او تغییر لازم را ببینند.

* عرصه‌های نظامی‌گری و دفاعی از نقاط قوت کشور است

سردار سنایی‌راد با اشاره به جبهه نیروهای مردمی گفت: نیروهای انقلابی در برخی عرصه‌ها امروز حرف برای گفتن دارند، در برخی عرصه‌ها حضور ندارند و در عرصه‌هایی در چالش هستند.

وی عرصه‌های نظامی‌گری و دفاعی را از نقاط قوت کشور دانست و بیان داشت: ما در این عرصه‌ها مشکلی نداریم و درمهم‌ترین تجهیزات نظامی یعنی در عرصه موشکی، جمهوری اسلامی ایران حرف برای گفتن دارد چراکه همه این موراد کاملا وطنی است.

مسئول سیاسی سپاه پاسداران عرصه اقتصادی کشور را نامساعد دانست و اظهار داشت: تحریم در کاری موثر است که در آن شکنندگی وجود داشته باشد و امروز در عرصه اقتصادی با وجود تحریم‌ها، ضعف و شکنندگی می‌بینیم که دشمنان طمع می‌کنند و تحریم را به کار می‌برند.

وی عدم حضور نیروهای انقلابی در عرصه اقتصادی را از عوامل نامساعد بودن وضعیت اقتصاد دانست و عنوان کرد: متاسفانه اقتصاد به صورت دولتی و حکومتی و با حضور قدرت سیاسی است بنابراین باید نیروهای انقلابی چاره‌ای بیندیشند و در این عرصه حضور یابند.

سردار سنایی‌راد اظهار داشت: در عرصه سیاست نیز نیروهای متدین انقلابی پراکنده هستند و منسجم نیستند و حتی نتوانسته اند در بدنه مردمی تفکراتشان را جاری و ساری کنند.

وی در همین زمینه به سازمان مجاهدین انقلاب اشاره و بیان کرد: زمانی از بطن مجموعه‌ای مثل مجموعه جامعیت مبارز مجمع روحانی بیرون آمد که فکر می‌کردند می‌توانند انقلابی‌تر از این‌ها کار کنندو خط امام را ادامه داده و از محرومین حمایت کنند و با آمریکا به مبارزه بپردازند اما آنها توسط سازمان مجاهدین انقلاب مدیریت شدند که آنها را از سیاست دینی منفک کرد و در فتنه 88 در مقابل ولی امر قرار داد.

مسئول سیاسی سپاه پاسداران نقش نیرو های انقلابی را در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم تلقی کرد و ابراز داشت: زمانی که صحبت از میزان رأی ارزشی و انقلابی می شود، می‌گویند حدود 8 میلیون رأی دارند و مابقی یا خاکستری هستند یا سیاه.

وی با اشاره به اینکه کسی می‌تواند رئیس جمهور شود که 19 میلیون رأی آورده باشد، گفت: به 8 میلیون رأی ارزشی انقلابی باید 11 میلیون رأی اضافه شود تا یک رئیس جمهور انقلابی و دلسوز نظام به صحنه بیاید و باید تلاش‌ها در این زمینه انجام شود و این شدنی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار