همایش پیاده روی با شعار کاهش مصرف قند، نمک و چربی ضامن سلامتی است، صبح جمعه با حضور جمعی از مسئولین و با استقبال پرشور مردم ورزش دوست شهرجدید هشتگرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۳۹۸۵
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همایش پیاده روی با شعار کاهش مصرف قند، نمک و چربی ضامن سلامتی است، صبح جمعه با حضور جمعی از مسئولین و با استقبال پرشور مردم ورزش دوست شهرجدید هشتگرد برگزار شد.
 
همایش پیاده روی خانوادگی در هشتگرد با شعار کاهش مصرف قند، نمک و چربی 

این همایش به همت شهرداری و شورای اسلامی شهرجدید هشتگرد برگزار و شرکت کنندگان مسافتی در حدود 5 کیلومتر را از میدان مادر در فاز 2 تا پارک گلستان واقع در فاز یک طی کردند.

فرماندار ساوجبلاغ در حاشیه برگزاری این همایش گفت : ازجمله اهداف این همایش ارتقای سطح سلامت همراه با آگاهی شهروندان دررابطه با اثرات مخرب و زیان بار مصرف بیش از حد نمک، چربی وقند است.

ابوالقاسم پالیزگیرگفت: ما باید تا حد ممکن فرهنگ ورزش را در جامعه نهادینه کنیم چرا که ورزش پیش نیاز سلامتی است.

وی با بیان اینکه پیاده روی، ورزش و تحرک اصل مهم در پیشگیری از بروز بیماری‌ها است، گفت : در این راه همه ما از عموم مردم گرفته تا مسئولان و رسانه ها باید کمک کنیم که جامعه به سمت ورزش و تحرک برود چرا که با این وجود آمار بیماریهای قلبی و امراض دیگرکاهش خواهد یافت.

پالیزگیر اظهار داشت: انتظار داریم اداره ورزش وجوانان در این زمینه بیشتر تلاش کند اما کم کار بوده و تاکنون به خوبی عمل نکرده است، لذا شهرداری ها باید کم کاری اداره ورزش وجوانان را بابرپایی اینگونه همایش ها جبران کند.

فرماندار ساوجبلاغ یکی از سیاستهای دولت تدبیروامید را کاهش آسیبهای اجتماعی دانست و گفت: جلب مردم به ورزش آسیبها را کاهش می دهد و از جمله آسیبهای فرا روی، اعتیاد است که با روی آوردن ورزش می توان آن را کاهش داد و به تحقق سیاست دولت کمک کرد.

وی یادآور شد: با ورزش می توان شور و نشاط را در جامعه ایجاد کرد تا کمتر جوانان به سمت اعتیاد سوق پیدا کنند.

پالیزگیر گفت : تداوم و توسعه ورزش همگانی از مهمترین برنامه هاست و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر توسعه آن تاکید کرده اندکه امیدواریم گامهای اساسی در این زمینه برداریم.

شهردار شهر جدید هشتگرد هم شهر جدید هشتگرد را یکی نمونه های بارز شهر سازی بیان کرد که ساختار آن برای زندگی آرام و بدون دغدغه پیش بینی شده است.

سیدمسعودبزرگ زاده در پایان خاطر نشان کرد: در زمینه ایجاد زیر ساخت ها ی ورزشی در سال های اخیر اقدامات خوبی صورت گرفته از مردم خواست در برنامه ورزش های همگانی مشارکت بیشتری داشته باشند تا شهرمان شهر سلامت باشد.
ارسال نظرات