محمد علی نادری هنرمند جوان برازجانی یکی از منتخبین جشنواره هنر مقاومت است، آثار او در بخش طراحی و نقاشی مورد نظر هیئت داوران قرار گرفت. این هنرمند در حال حاضر مشغول انجام خدمت مقدس سربازی در بوشهر است.
کد خبر: ۸۸۰۳۹۵۳
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

به گزارش سرویس بنیاد فرهنگی روایت خبرگزاری بسیج ، محمد علی نادری هنرمند جوان برازجانی یکی از منتخبین جشنواره هنر مقاومت است، آثار او در بخش طراحی و نقاشی مورد نظر هیئت داوران قرار گرفت. این هنرمند در حال حاضر مشغول انجام خدمت مقدس سربازی در بوشهر است. برای پیدا کردن او دبیرخانه جشنواره خیلی مشکل داشت ، چون عملا بخاطر حضور در پادگان، موبایلش همراهش نبود، سرانجام نیمه شب دیشب پیامک ارسال شده را دریافت کرد تا برای حضور در مراسم فردا یعنی روز اختتامیه چهارمین جشتواره هنر مقاومت حضور یابد. گرفتن مرخصی کمی برای او دشوار بود ، اما عملی شد و حالا این هنرمند توانمند ولی کمی گمنام شهرستانی در تهران حضور می یابد تا از او به عنوان یکی از منتخبین تقدیر شود.
حال اینکه جایزه اش چه است و در چه مقامی قرار گرفته است، چیزی است که فردا مشخص می شود.
برای اینکه کارهای این هنرمند را ببینیم نیاز به یک پیش زمینه بود ، بنابر این سایت هنر مقاومت ابتدا از شما تقاضا می کند به مصاحبه ای مختصر با این هنرمند توجه نمایید تا بعد به آثارش بپردازیم:

لطفا خودتان را معرفی نمایید ؟

محمد علی نادری هستم، در سال ۱۳۷۱ در شهر بوشهر به دنیا آمدم.تحصیلات خود را در مقطع ابتدایی در دبستان شهید جاوید کازرونی،راهنمایی نمونه باقرالعلوم و دبیرستان نمونه دکتر حسابی در رشته علوم تجربی گذراندم.

از تحصیلات دانشگاهی خود برای خوانندگان بگویید

بعد از اتمام دبیرستان در سال ۹۰ دررشته علوم تغذیه در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پذیرفته و با مدرک کارشناسی ازاین دانشگاه فارغ التحصیل شدم.

فعالیت های هنری خود را از چه زمانی شروع نمودید؟

فعالیت های هنری خود را از همان دوران کودکی شروع کرده که در سال اول دبیرستان مقام اول شهرستان را در مسابقه نقاشی نوجوانان را بدست آوردم.

چه اساتیدی در پیشرفت شما تاثیر داشته اند؟

فعالیت هنری خود را زیر نظر اساتیدی همچون محمد رضا کوهکن،علی رضا رهسپار و به طور جدی زیر نظر استاد علی بحرینی شروع کردم.

آیا تاکنون نمایشگاهی برگزار نمود ه اید؟

بله تاکنون اقدام به برگزاری چندین نمایشگاه گروهی در سطح شهرستان و استان کرده ویک نمایشگاه انفرادی با ارائه طراحی و نقاشی ازچهره هفده شهید در سالن اداره تبلیغات اسلامی دشتستان برپا کردم.

تاکنون چه مقام هایی کسب نموده اید؟

در مقطع راهنمای تا دبیرستان دررشته طراحی موفق به کسب مقام های اول شهرستان و دومی استانی شده ام. در سال ۹۲ موفق به کسب مقام سوم کشوری با موضوع نماز و مقام دوم استانی در رنگ روغن و درسال ۹۳ موفق به کسب مقام اول کشوری در رشته طراحی درمسابقات بین دانشگاههای علوم پزشکی کشور شدم.همچنین در سال ۹۱ در نوزدهمین جشنواره بین المللی جوانان در گرگان شرکت نمودم.

هم اکنون به چه فعالیت هایی مشغول هستید؟

هم اکنون هم علاوه بر رشته طراحی، در بحث دکور سازی، ساخت ماکت ، نقاشی دیواری فضاسازی های مذهبی مشغول به فعالیت هستم.

سخن پایانی

در نهایت از پدر و مادر وبرادر عزیزم به پاس زحمات غیر قابل وصف و جبرانشان و در مرتبه دوم از استاد علی بحرینی و تمامی بزرگوارانی که در طول زندگی برای اینجانب راهگشا بوده اند تشکر می کنم.

طرح های این هنرمند شهرستانی خیلی ساده و صمیمی ولی در عین حال توانمند اجرا شده اند، در این میان چهره شهید نادر مهدوی، کسی که غرور آمریکایی ها را در خلیج فارس شکست، می درخشد. چهره شهدا بسیار بی پیرایه کار شده اند به همین دلیل خیلی سریع با مخاطب ارتباط برقرار می کنند، در عین حال توانمندی او در اجرای این آثار، او را در میان دیگر هنرمندان متمایز می کند، سایت هنر مقاومت از شما دعوت می کند بیینده این آثار این هنرمند از شهدای بزرگ دفاع مقدس باشید. انشالله در آینده بیشتر از این هنرمند خواهیم شنید.


ارسال نظرات