خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی بسیج شاهرود با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج و حلقه‌های صالحین در راستای جذب جوانان به مساجد و پایگاه‌ها تلاش کنند، گفت: انعکاس راهبردهای رهبری و ایجاد گفتمان ولایت از وظایف بسیجیان است.
کد خبر: ۸۸۰۳۹۴۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
به گزارش خبرگزاري بسيج از شاهرود، حجت‌الاسلام موسی هاشمی در گردهمایی هیأت منتظران موعود پایگاه کریمه اهل‌بیت (ع) شاهرود با اشاره به میلاد حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و گرامیداشت آن اظهار کرد: حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مقام والایی نزد اهل‌بیت (ع) دارد و باید مقام ایشان را شناخت.

وی تصریح کرد: عبدالعظیم حسنی (ع)، نواده امام مجتبی (ع) است که محضر سه امام معصوم، امام جواد (ع)، امام هادی (ع) و امام عسگری (ع) را درک و از ایشان روایت کرده است.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا این گوهران گرانبها در جامعه بیشتر شناخته شوند و از سرچشمه معارف این بزرگواران که ائمه معصوم (ع) را درک کردند و مورد اعتماد آن‌ها بودند، بهره ببریم و به دیگران بهره برسانیم.

کارشناس سیاسی بسیج شاهرود ادامه داد: توجه بیش از پیش به دین و سنت در جامعه امروز با توجه به جنگ نرم دشمن ضروری است و باید در این زمینه همه تلاش کنیم و از فرصت وجود حلقه‌های صالحین در این زمینه بهره ببریم.

هاشمی بیان کرد: خانواده‌ها، اعتقادات و سنت جامعه ما را فرهنگ غرب تهدید می‌کند و گسترش روزبه‌روز شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی در فضای مجازی این فرصت را در اختیار دشمن قرار می‌دهد تا در رختخواب ما نیز نفوذ پیدا کنند.

وی با تأکید بر اهمیت توجه خانواده‌ها به وسایل ارتباطی و نظارت بر این موارد گفت: تلاش دشمنان در این است که بر اذهان و تفکرات جامعه نفوذ کنند و این نفوذ روز به روز بیشتر می‌شود و ما باید کار کنیم و مقابله داشته باشیم.

کارشناس سیاسی بسیج شاهرود عنوان کرد: رهبر فرزانه انقلاب بر موضوع فرهنگ توجه جدی و ریز دارند و بر مسائل نظارت بسیار دقیقی می‌کنند؛ اما مسؤولان فرهنگی ما بی‌تفاوت نسبت به این دغدغه‌ها هستند و کار خود را بر اقتصاد و معیشت مردم متمرکز کرده‌اند، درصورتی‌که فرهنگ زیربنای جامعه است.

هاشمی اضافه کرد: رهبری با تیزبینی و نظارت دقیق بر جامعه و تحولات منطقه و جهان راهبرد تعیین می‌کنند و وظیفه ما بسیجیان انعکاس این راهبرد در جامعه و ایجاد گفتمان ولایت است که با جدیت باید دنبال شود؛ چراکه دشمن می‌خواهد این گفتمان نباشد و جامعه از رهبری جدا شود.

وی توجه دادن نسل جوان به تفکر، تعقل، کنکاش و تحقیق در امورات را یادآور شد و افزود: دشمنان نباید به نسل جوان ما خوراک دهند؛ چراکه با این اقدام، آن‌ها نیروی دشمن می‌شوند و همان نفوذی که رهبری بر آن تأکید دارند، رخ می‌دهد؛ همان‌طور که امروز دنبال جوانان نخبه ما هستند.

کارشناس سیاسی بسیج شاهرود بیان کرد: باید پایگاه‌های بسیج و حلقه‌های صالحین در راستای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و پایگاه‌ها تلاش کنند؛ چراکه این جذب در این محیط مصونیت ایجاد و توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها