بوشهر-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان گفت: رسیدن به ارامش جسمی ضامن رسیدن به آرامش روحی نیست و چه بسا کسانی که به مادیات بیشتر اهمیت می دهند و دنیای خود را بیشتر می سازند ولی تشویش خاطر بیشتری دارند و روح و روانشان آرامش ندارد.
کد خبر: ۸۸۰۳۹۳۰
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، حجت الاسلام سید مهدی دشتی حسینی در جمع کارکنان سپاه تنگستان گفت: برای رسیدن به آرامش روحی و جسمی باید به قوانین دنیا توجه داشته باشیم و همواره خود را آماده کرده و بهترین مرجع برای اجرای بهتر قوانین طبیعت قران کریم است که آیات زیادی را برای رسیدن مومن به آرامش حقیقی معرفی کرده است.

وی افزود: اگر ما تسلیم تقدیر الهی باشیم می توانیم ادعا کنیم که مومن واقعی هستیم چرا که خدای متعال ما را امتحان می کند تا میزان راستگویی و تسلیم فرمان بودن ما را بسنجد.

دشتی حسینی با اشاره به حدیثی از امام جعفر صادق(ع) به بیان خصلت های مومن پرداخت و گفت: مومن واقعی خصلتهای زیادی دارد که از جمله آن باید در سختی ها و مشکلات با وقار بوده و ثابت قدم باشد و نیز در مقابل بلا ها و سختی ها صابر باشد.

وی تصریح کرد: مومن در مواقعی که آسایش دارد شاکر بودن را فراموش نمی کند و به مقدرات الهی قانع خواهد بود و ظلم و کینه ورزی در حق دشمن را هم بیش از آنچه خدا خواسته روا نمی دارد و بر دوستانش بیشتر از آنچه توان داشته باشد تحمیل نخواهد کرد

ارسال نظرات
پر بیننده ها