امام جمعه سنندج با تاکید بر توجه بیشتر خانواده‌ها به ترویج مبانی دینی و اعتقادی فرزندان گفت: ترویج ارزش‌های اسلامی در خانواده مانع از بروز بسیاری ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی است.
کد خبر: ۸۸۰۳۸۶۱
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا عبدالرحمان خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج با اشاره به آیه 115 سوره هود، اظهار داشت: خدا در این آیه مسلمانان را به خواندن نماز در اول و آخر روز دعوت کرده است.

وی با اشاره به اهمیت نماز، افزود: خداوند در جایی دیگر فرموده است؛ خداوند کسی که اطاعت امرش را می‌کند و نماز می‌خواند فراموش نخواهد کرد.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: باید همه بدانند که الفبای مسلمانی نماز است و فردی که نماز را اقامه نمی‌کند از دایره اسلام خارج است.
 
وی با بیان اینکه نماز سبب سعادت دنیا و قیامت است، بیان کرد: اعمال و اذکار قبل و حین نماز باید طبق اصول باشد تا مورد پذیرش درگاه خدا قرار گیرد.
 
امام جمعه سنندج در ادامه سخنان خود بر توجه بیش از پیش خانواده‌ها نسبت به ترویج مبانی دینی و اعتقادی در بین فرزندان تأکید کرد و گفت: ترویج و نشر ارزش‌های اسلامی در خانواده مانع از بروز بسیاری ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی در جامعه می باشد.

ارسال نظرات