مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در مجمع بسیج ورزشکاران استان گفت:
مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: تحویل 40 مکان ورزشی در روستاهای استان و اجرای 110 پروژه از جمله اقدامات سپاه کردستان در راستای توسعه ورزش استان است.
کد خبر: ۸۸۰۳۸۵۶
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حامد جولایی شامگاه پنجشنبه در مجمع انتخابات استانی سازمان بسیج ورزشکاران در سنندج اظهار داشت: این مجمع اتاق فکری برای توسعه ورزش استان است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان به امکانات و حمایت‌هایی که سپاه در اختیار اداره ورزش استان قرار داده است، اشاره کرد و گفت: تحویل 40 مکان ورزشی در روستاهای استان و اجرای 110 پروژه از جمله اقدامات سپاه کردستان در راستای توسعه ورزش استان است.
 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان اضافه کرد: مجمع بسیج ورزشکاران نخبگان ورزشی استان را گردهم جمع کرده است تا ضمن ساماندهی ورزش استان، زمینه را برای توسعه و پیشبرد ورزش فراهم کند.
 
جولایی گفت: برگزاری جلسات و اجرای برنامه‌هایی در راستای توسعه ورزشی استان  اوقات فراغت و سالم‌سازی جوانان را به دنبال خواهد داشت
 

وی گفت: به دلیل کمبود اعتبار اداره ورزش استان به تنهایی نمی‌تواند خروجی قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.
 
جولایی خاطرنشان کرد: اگر چه سپاه از ورزش استان حمایت می‌کند، مناطق حاشیه‌نشین به‌خصوص نایسر و روستای باباریز سنندج نیاز به مکان ورزشی دارد که سپاه می‌تواند در این راستا کمک زیادی داشته باشد.
 
 
وی اعتبار اختصاص یافته به حوزه ورزش استان را 20 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: به دلیل گستردگی حوزه ورزش، باید در آن تجدیدنظر شود.
 
در پایان، حامد جولایی با کسب 30 رای به عنوان رئیس مجمع بسیج ورزش استان، اشرف هدایت نژاد و فرزاد هلالی به عنوان نایب رئیس این مجمع انتخاب شدند.
 
ارسال نظرات