حجت الاسلام رئیسی

بصیرت چراغ راه انسان است

حجت الاسلام رئیسی،درجلسه هفتگی نوجوانان و جوانان عاشورائی هیات رزمندگان اسلام اشکفتک گفت: بصیرت چراغ راه انسان است.
کد خبر: ۸۸۰۳۸۲۸
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛در این جلسه مسئول تربیت و آموزش ناحیه شهرکرد به لزوم آگاهی و بصیرت در جامعه وبویژه درنسل جوان اشاره کرد و گفت: آنچه دشمنان راناکام می کند ولایتمداری و بصیرت آحاد مردم است.

وی به نقشه های دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: استکبار جهانی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی خیلی هزینه کرد تا بین دشمنان خارجی و داخلی ارتباط ایجاد کند و با کمک سران فتنه به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

حجت الاسلام رئیسی گفت: برخی از افرادی که بصیرت کافی نداشتند و دشمن رانمی شناختند در فضای غبار آلوده فتنه تحت تأثیر صحبت ها و رفتار افرادی در داخل یا خارج از کشور قرار گرفتند .

وی ادامه داد: وقتی فتنه گران، به عاشورای حسینی، تصویر حضرت امام خمینی(ره) و رهبر عزیزمان بی حرمتی و هتاکی کردند و اموال عمومی وخصوصی را به آتش کشیدند، مردم به میدان آمدند ، سیل خروشان مردم بصیر با حمایت از ولایت ، دشمنان را ذلیل و نقشه های شوم آنان را نقش بر آب کردند.

حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: اگر بصیرت والای رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم ولایت مدار نبود شاید اتفاقاتی رخ میداد که قابل جبران نبود ومعلوم نبود ما در حال حاضر در چه وضعیتی بودیم ،فلذا باید قدر دان نعمت ولایت باشیم .

ارسال نظرات