امام جمعه منوجان گفت:امروز دشمنان به فکر تهاجم به فرهنگ ما هستند و با وجود شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنت و هزینه‌ای دو برابر بودجه کل ایران، ۶۱ موسسه فرهنگی را فقط برای لطمه زدن به زنان و حجاب کشور اسلامی ساخته‌اند.
کد خبر: ۸۸۰۳۸۲۱
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛حجت‌الاسلام امین رضوانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه منوجان با اشاره به ۱۷ دی ماه سال ۱۳۱۴ اجرای طرح استعمار به دست رضا خان گفت: حجاب تنها مربوط به خانم‌ها نیست و زن و مرد محدودیت‌هایی در پوشش دارند که باید رعایت کنند.

امام جمعه منوجان با بیان اینکه نقش زن در جامعه از مرد مهمتر است و اینکه زن تحقق اعمال بشر است، افزود: دامن زن محل تربیت بزرگ زنان و بزرگ مردان است.

رضوانی عنوان کرد: زن جلوه‌ای از جلال خلقت الهی است، پوشش و عفاف یکی از مسائل فطری انسان و پوشاندن بدن جزو فطرت و ذات انسان است.

وی خاطرنشان کرد: حجاب بهترین وسیله‌ای است که‌ زن را از چشم‌های شهوت آلود ایمن نگه می‌دارد، زن‌ها نباید حجاب و عفاف را مشکلی برای خود بدانند، بلکه آن را کادویی از طرف خداوند بدانند و برای انجام وظایف الهی از آن بهتر استفاده کنند.

امام جمعه منوجان گفت: کسانی که با بی‌حجابی می‌خواهند خود را مطرح کنند حرفی برای گفتن ندارند، انسان‌های بی‌حجاب خود را بی‌ارزش می‌بینند و می‌خواهند با نمایش جسم خود توجه مردم را به خود جلب کنند.

رضوانی برخی از عوامل بی‌حجابی امروز را ساخته دست دشمنان دانست و گفت: امروز دشمنان به فکر تهاجم به فرهنگ ما هستند و با وجود شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنت و هزینه‌ای دو برابر بودجه کل ایران، ۶۱ موسسه فرهنگی را فقط برای لطمه زدن به زنان و حجاب کشور اسلامی ساخته‌اند.

وی اذعان کرد: دختران ما باید با مسائل اجتماعی و حجاب راه دشمنان و نفوذ به فرهنگ کشور را مسدود کنند.

رضوانی یکی از پلیدترین ترفندهای دشمنان اسلام را توطئه کشف حجاب دانست و افزود: این مسئله به طور رسمی در سال ۱۳۱۴ رخ داد، اما اکنون به برکت نظام جمهوری اسلامی این فرهنگ به دنیا سرایت کرده و زنان و مردان جذب دین و حجاب کشور اسلامی شده‌اند.

امام جمعه منوجان با اشاره به دیدار نخبگان و مدال آوران علمی دانشگاه صنعتی شریف با رهبر انقلاب اسلامی بیان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند ؛من جوان‌های مؤمن و انقلابی را بسیار دوست دارم و از آنها، در هر کجا باشند پشتیبانی می‌کنم و وظیفه رؤسا و مسئولین دانشگاه‌ها و وزرای مربوطه، حمایت مضاعف از جوانان مؤمن و انقلابی در دانشگاه‌ها است.

ارسال نظرات