رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قصد و نیت دشمن انحراف جریان مقاومت اسلامی از آرمان آزادی قدس و نابودی رژیم صهیونستی است.
کد خبر: ۸۸۰۳۸۱۶
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار حسن رستگاه پناه شامگاه پنجشنبه در مراسم سی و ششمین یادواره شهدای هویزه اظهار داشت: دفاع مقدس ما در طول هشت سال ابهت قدرت‌های نظامی و پوشالی دنیا را شکست و رزمندگان اسلام نشان دادند هیچ ابرقدرتی توان مقابله با آنها را ندارد.

وی با بیان اینکه جریان تکفیری در راستای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایجاد شده تصریح کرد: این جریان دست نشانده و دست پرورده انگلستان، رژیم صهیونیستی و آمریکا است و به زودی این کشورها عواقب کارهای خود را ‌می‌بینند.

سردار رستگار پناه با بیان اینکه دشمن به دنبال گسترش و تثبیت گروه‌های تکفیری تروریستی در جهان اسلام است خاطرنشان کرد: هدف دشمن از گسترش جنگ در سرزمین‌های اسلامی تثبیت امنیت رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: دشمن با تزریق دلارهای عربی و تامین تجهیزات نظامی پیشرفته سعی داشت تا سوریه را سه روزه تصاحب کند و این در حالی است که به برکت رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی این جنگ نابرابر 6 سال طول کشید و امروز دشمن در حال نابودی است.

وی یادآورشد: تفکر انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری راه نجات و چراغ هدایت گر جوامع اسلامی از دست تروریست ها شده و امروز حق طلبان واقعی دست یاری به سمت اتقلاب دراز کرده‌اند و روی سینه‌های خود تصاویر مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی را نصب می‌کنند.

رستگار پناه گفت: تفکر انقلاب اسلامی و هدایت‌های رهبری معظم انقلاب سبب شد تا نیروهای مقاومت اسلامی در سراسر دنیای اسلام تشکیل و در جبهه‌های جنگ علیه استکبار حضور یابند.

رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: قصد و نیت دشمن انحراف جریان مقاومت اسلامی از آرمان آزادی قدس و نابودی رژیم صهیونستی است.

رستگار پناه امنیت کشور را حاصل حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب دانست و افزود: مشکلات کشور با تکیه بر مردم برطرف می‌شود؛ عرصه سیاسی و افزایش توان دفاعی عناصری درهم تنیده هستند که در کنار یکدیگر سبب ثبات و تامین امنیت پایدار در کشور می‌شوند و طرح موضوعاتی از جمله کاهش قدرت نظامی نیز سبب افزایش امنیت در کشور نمی‌شود.

رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: ما در خلیج فارس از حدود و مرزهای کشور دفاع می‌کنیم و اگر کشوری در این محدوده اقدامی انجام دهد با او برخورد می‌شود.

وی گفت: جوانان و نوجوانان تلاش کنند تا فضای مجازی تبدیل به سنگری برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی شود. نباید به دشمن اجازه داد  فضای مجازی را  به جبهه‌ای برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی  تبدیل کند. دشمن از طریق فضای مجازی در صدد تغییر اندیشه و اعتقادات جوانان نسبت به انقلاب و اسلام است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها