امام جمعه ریگان:

دشمن بداند راه علمی و معنوی شهید احمدی روشن ادامه خواهد داشت

خطیب جمعه ریگان به سالگرد ترور شهید احمدی روشن از شهدای هسته ای اشاره و بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند، ترور دانشمندان هسته ای نشانه به بن بست رسیدن استکبار جهانی در مقابله با ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۰۳۸۱۲
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛ حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان با اشاره به اینکه وفات حضرت فاطمه معصومه (س) را پیش داریم اظهار داشت: حضرت فاطمه معصومه (س)دارای ویژگی ها و فضائل اخلاقی بسیار بالایی و الگوی تمام دختران و زنان ما است.

امام جمعه ریگان در ادامه به ۱۷ دی ماه سالروز اجرای طرح استعماری حذف حجاب توسط رضاخان اشاره و افزود:حضرت امام (ره) در در مقام و منزلت زن می فرمایند،ما می خواهیم زن به مقام والای انسانیت خودش برسد نه ملعبه دست انسان های هرزه و اراذل باشد.

وی افزود:امام(ره) در جمله ای دیگر فرمودند، خداوند متعال زنان را با کرامت و آزاد خلق کرده زنها گمان نکنند که این مقام زن است که باید بزک کرده بیرون برود با سر باز و لخت، این مقام زن نیست این عروسک بازی است لذا اسلام به زن مقام و منزلت داده است.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی در ادامه با اشاره به اینکه ۱۸ دی ماه ولادت باسعادت امام حسن عسکری(ع) را در پیش داریم،تصریح کرد: ولادت با سعادت امام حسن عسکری(ع) را خدمت شما مومنین و محضر ولی عصر امام زمان (عج) تبریک و تهنیت عرض می کنیم .

خطیب جمعه ریگان به سالگرد ترور شهید احمدی روشن از شهدای هسته ای اشاره و بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند، ترور دانشمندان هسته ای نشانه به بن بست رسیدن استکبار جهانی در مقابله با ایران اسلامی است.

وی افزود:امروز دشمن بداند راه علمی و معنوی شهید احمدی روشن ادامه خواهد داشت.

رنجبر ماهانی در ادامه با بیان اینکه دشمن در دانشگاه دو هدف را دنبال می کند،تصریح کرد: یکی علم زدایی و دیگری دین زدایی، ترور دانشمندان هسته ای در مسیر علم زدایی دانشگاه است و امروز دین زدایی را هم به بهانه شاداب کردن دانشگاه و دانشجو دشمن هدف قرار داده است.

وی اشاره داشت به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان و دانشجویان بسیجی مدال آور دانشگاه شریف و افزود:رهبر انقلاب فرمودند،جوانان مومن و انقلابی را بسیار دوست دارم و از آنان پشتیبانی می کنم.

خطیب جمعه ریگان در ادامه با بیان اینکه امروز مسئولین ما باید این سخن مقام معظم رهبری” جوانان مومن و انقلابی را بسیار دوست دارم و از آنان پشتیبانی می کنم”را در دستور کار خود قرار بدهند،اظهار داشت: مسئولین نباید جوان مومن و انقلابی که به علت یک انتقاد از دولت ان را طرد و کنار بزنند.

وی افزود:اگر خدای نکرده خطری برای نظام و انقلاب پیش بیاید همین جوان مومن و انقلابی سپر بلای نظام و انقلاب می شود، مسئولین با شعار نه با عمل آغوش بامهر و محبت خودشان را برای جوانان مومن و انقلابی باز کنند .

رنجبر ماهانی اشاره داشت به سالروز تاسیس هسته گزینش  به دستور امام(ره) و بیان داشت: لازم می دانیم در گزینش مسئولین ما نیروهای مومن و انقلابی  را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود:گاهی اوقات در کوچکترین کارهای جزئی به بنده مراجعه می کنند و می گویند فلان آقا در فلان ستاد انتخاباتی بوده و همسوی با دولت نیست تمام شرایط و ضوابط را دارد این شخص را طرد می کنند به بهانه های واهی و باطل لذا اولویت با جوان مومن و انقلابی است.

امام جمعه ریگان با بیان اینکه آگاهی و بصیرت نسل جوان را همه شما در حماسه ۹ دی امسال در سرتاسر کشور دیدید،تصریح کرد: عطشی که نسل جوان امروز به آرمان های امام (ره) و نظام اسلامی دارد قابل توصیف نیست.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی به سالروز قیام مردم قم در ۱۹ دی ۵۶ اشاره و بیان داشت: قیام ۱۹ دی جرقه انقلاب بود که پس از ۳۱ سال قیام ۹ دی ۸۸ هم جرقه ای علیه ضد انقلاب و برانداز انقلاب بود.

وی با بیان اینکه امروز شاهد هستیم که هجمه هایی علیه قوه قضائیه در داخل و خارج از کشور صورت گرفته است،افزود: شخصی به نام ارش صادقی و همسرش که اینها مجرم بودند توسط قوه قضائیه بازداشت شدند و رسانه های ضد انقلاب و برخی داخل کشور قوه قضائیه را مورد هجمه و تخریب قرار دادند جرم این دو نفر این بود که اتهاماتی که ارش صادقی دارد عبارت است، از ارتباط با سازمان منافقین، ارتباط با گروهک تروریستی پژاک ،‌برنامه ریزی برای اخلال در نظم عمومی کشور و اتهاماتی هم که همسر این شخص دارد توهین به امامان معصوم (علیه السلام)‌،حمایت از تروریست های تکفیری لذا برخی ها امروز اینها را مظلوم و بی گناه جلوه می دهند و قصد تخریب قوه قضائیه را دارند.

خطیب جمعه ریگان عنوان کرد: از قوه مجریه و قوه مقننه در برخورد و محاکمه کسانی که مفسد و اختلاس گر هستند کسانی که بیت المال مسلمین دست درازی کردندقوه مجریه و مقننه با اینها برخورد کنند و قوه قضائیه را همراهی کنند.

رنجبر ماهانی در پایان خاطر نشان کرد:امروز برخی از افراد نادان هم در داخل کشور خوراک تبلیغاتی برای رسانه های ضد انقلاب خصوصا بی بی سی مهیا می کنند.



ارسال نظرات