خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت: زن مسلمان به خاطر نجات جهانی زنان باید بر گوهر ستر و عفاف خود ایستادگی کرده و در مقابل تهاجم فرهنگی از آن دفاع کند،
کد خبر: ۸۸۰۳۷۸۷
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
وظیفه زن مسلمان، نجات جامعه جهانی زنان بر مبنای عفاف است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مینو اصلانی در مراسم بزرگداشت بانو مرضیه دباغ در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه سلام الله علیها گفت:‌ زن مسلمان نیاز مند یک الگو است گفت: زن شرقی به دلیل داشتن یک زندگی روزمره و بی هدف نمی تواند الگوی زن مسلمان باشد. زن شرقی در تاریخ بی تأثیر است،‌ در حالی که اسلام  و انقلاب به دنبال زنان تاریخی است.

وی افزود: زن غربی هم نمی تواند الگوی زن مسلمان باشد، چراکه او صرفا به ابزاری در دست سرمایه داران و ابزار سلطه و سودجویی آنها بوده، عملا شخصیت انسانی خود را از دست داده و چنین زنی هم نمی تواند الگو باشد.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با بیان این که زن غربی از نظر جسمی و روحی او برده قشر سرمایه دار بوده و امروزه به صورت کامل هویت خود را از دست داده است،‌ گفت: زن غربی متوجه از دست رفتن هویت خود شده ولی چون برای برگشت دیر شده و در منجلاب غرق شده نمی تواند باز گردد.

وی تصریح کرد:  نویسنده ای غربی از زنان مسلمانان می خواهد که راه رفته آنها را نروند و زیرا از این آزادی ظاهری چیزی جز بی پناهی نصیب زن غربی نشده است. این نویسنده زن غربی در نوشته های خود بیان می کند زن غربی تنها در سریال های هالیوودی خوشحال است در حالی که در متن جامعه آمریکا زنان چیزی به جز رنج به دست نیاورده و همواره تنها و رها هستند و به عبارت دیگر زن غربی بی پشتوانه است.

اصلانی خاطرنشان ساخت: امروز بی هویتی زنی غربی او را به سوی بازگشت به فطرت خود دعوت کرده و این بازگشت به فطرت به تبعیت از زن مسلمان بوده ولی این بازگشت سخت است چرا که زنان غربی طهارت نسل را از بین برده اند.

وی در پایان افزود: زن مسلمان به خاطر نجات جهانی زنان باید بر گوهر ستر و عفاف خود ایستادگی کرده و در مقابل تهاجم فرهنگی از آن دفاع کند. بانو دباغ بهترین الگو زن مسلمان بوده و سایر زنان مسلمان با ادامه راه ایشان می تواند زمینه سعادت ابدی زنان و بازگشت به فطرت خداجویی انسان را فراهم کنند.
ارسال نظرات