خبرهای داغ:
پدر شهید روحانی مدافع حرم به تجلیل از عملکرد جشنواره مردمی فیلم عمار در پرداختن به شهدای مدافع حرم پرداخت.
کد خبر: ۸۸۰۳۷۸۲
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
جشنواره عمار در پرداختن به شهدای مدافع حرم درخشان عمل کرده است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین احمد مالامیری، پنج شنبه شب طی سخنانی در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم عمار استان قم که در پژوهشکده باقرالعلوم(ع) قم برگزار شد با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: الحق و الانصاف جشنواره فیلم عمار به عنوان یک جشنواره مردمی و مستقل در توجه دادن آحاد مردم به آثار انقلابی و دینی موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به این که بخشی از فیلم ها و آثار مهم این جشنواره اختصاص به مدافعان حرم به ویژه شهدای این عرصه داشت، افزود: شهیدان مدافع حرم در زمانه ای که داعشی ها و تکفیری ها به حرم های مقدس اهل بیت (ع) در سوریه و عراق حمله ور شده بودند، جانانه ایستادند و با خون مطهر خویش مایه آبروی شیعه و همه محبان ائمه اطهار(ع) شدند.

این پدر شهید همچنین با بیان این که شاخصه مهم شهدای مدافع حرم، بصیرت بالای انقلابی و ایمان عمیق به خدا و اهل بیت(ع) بوده است، گفت: ما افتخار می کنیم که فرزندانمان را در این مسیر مقدس و نورانی تقدیم اسلام و انقلاب کرده ایم و امیدواریم که این شهدای عزیز در دنیا و آخرت ، از ما دستگیری کنند.

در ادامه همسر یکی از شهدای افغانی مدافع حرم ضمن بیان خاطراتی بر لزوم تداوم راه نورانی شهیدان تاکید کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم فیلم های کوتاه و مستندی در خصوص شهدای مدافع حرم و مسایل سیاسی و اجتماعی مقابله با فتنه به نمایش عمومی درآمد.
ارسال نظرات