خبرهای داغ:
بازدید سردار سپهر از کارگاه‌های تولیدی پوشاک روستای کردآباد؛
کردآباد روستایی که فعل خواستن و توانستن را سروده و مردمان آن دست در دست هم گذاشته «اقتصادمقاومتی، اقدام وعمل» را در آن اجرا کرده‌اند، به طوری که یک نفر بیکارهم در این روستا نیست.
کد خبر: ۸۸۰۳۷۷۸
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
کردآباد روستایی که فعل خواستن و توانستن را سرود/ اینجا یک نفر هم بیکار نیست

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه درسپاه، با حضور در شهرستان کبودراهنگ از کارگاه‌های تولیدی پوشاک روستای کردآباد بازدید و از نزدیک با کارآفرینان صحبت کرد.

سردار سپهر در این بازدید بر ضرورت حمایت از تولیدکنندگان از طریق بیمه کردن نیروهای کار، اعطای تسهیلات با سود کم و تامین زیرساخت‌های لازم در این خوشه صنعتی تاکید کرد.

همچنین در این بازدید کارآفرینان نحوه فعالیت خود وهمچنین مشکلات خود را مطرح کردند.

حمایت از خوشه صنعتی از طریق پوشش بیمه شاغلین و کاهش مالیات و جلوگیری از قاچاق پوشاک به داخل کشور از خواسته‌های کارآفرینان بود.

 کردآباد روستایی که فعل خواستن و توانستن را سرود/ اینجا یک نفر هم بیکار نیست

روستای کردآباد از توابع شهرستان کبودراهنگ و در 10کیلومتری شهر کبودراهنگ واقع شده و بالغ بر 2 هزار و 700 نفر جمعیت دارد.

روستایی که فعل خواستن و توانستن را سروده و مردمان آن دست در دست هم گذاشته «اقتصادمقاومتی، اقدام وعمل» را در آن اجرا کرده‌اند، به طوری که یک نفر بیکارهم در این روستا نیست.

در این روستا که به عنوان خوشه صنعتی تولید پوشاک در استان تعیین شده است بیش از 300 کارگاه تولید پوشاک، 10 کارگاه بافت پارچه و 8 کارگاه چاپ راه اندازی شده و اکثر جمعیت این روستا از پیر و جوان، زن و مرد در این کارگاه‌ها مشغول به فعالیت هستند.

به گفته مسئولین و اهالی این روستا به دلیل اشتغال تمامی ساکنان این روستا در کارگاه‌های تولیدی، در اینجا یک نفر هم بیکار وجود ندارد و حتی از روستاهای همجوار نیز برای اشتغال به این روستا می‌آیند.

کردآباد روستایی که فعل خواستن و توانستن را سرود/ اینجا یک نفر هم بیکار نیست

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات