مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام/
عملیات فتح میمک،پیروزی ایمان و معنویت بر قدرت نظامی بودو شعار ما می توانیم را تحقق بخشید و قدرت و توان و ظرفیت بسیج مردمی را نمایان ساخت.
کد خبر: ۸۸۰۳۷۷۷
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج،"سردار حسینی"فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در گرامیداشت سالروز حماسه غرور آفرین فتح میمک،گفت:مردم ایلام با افتخار در شیش ماه اول دفاع مقدس، جنگ را اداره کردند

وی،عنوان کرد:  قبایل، عشایر و مردم خدا دوست طرفدار انقلاب و امام ، با محور عملیاتی خودشان با ساده ترین سلاح جنگی تحت  فرماندهی آیت الله حیدری ایلامی در جنگ حضور پیدا کردند.

سردار حسینی اظهار کرد: در حالی که  کشور عراق بخش های از استان مارا به تصرف خود در آورده بود، مردم ماندند،زنان در زمینه تربیت فرزندان و خانه داری و مردان به جبهه شتافتند.

وی،بیان کرد: مجاهد بزرگوار آیت الله حیدری ایلامی ،فرماندهی عالی جنگ را برعهده داشت و نامه ایشان به حضرت امام(ره) گویای بزرگ منشی ایشان است .

سردار حسینی تصریح کرد: اولین وبزرگترین افتخار مردم ایلام فتح میمک است که در این عملیات رزمندگان روحیه مضاعفی گرفتند و با جدیت بیشتر علیه دشمن جنگیدند.

  فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) عنوان کرد: شناسایی محور های عملیات به وسیله عشایر اتفاق افتاد که بالغ بر300 نفر از عشایر ایل خزل در این عملیات حضور داشتند و نقش ایلات دیگر هم چشمگیر بود.

وی، در ادامه گفت: عملیات فتح میمک،پیروزی ایمان و معنویت بر قدرت نظامی بودو شعار ما می توانیم را تحقق بخشید و  قدرت و توان و ظرفیت بسیج مردمی را نمایان ساخت.

ارسال نظرات