نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: اداره ارشاد ما ارشاد اسلامی است. همه جا باید اسلام، عفاف و تقوا، حجاب و عصمت و ایمان حاکم باشد. هیچ کس مجوز ندارد کارهای غلط و خلاف انجام دهد همه باید رعایت کنیم.
کد خبر: ۸۸۰۳۷۷۵
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اراک با بیان اینکه بایستی قدر لحظات زندگی را دانسته و در بهره‌برداری از این لحظات تلاش کنیم، گفت: بایستی همگی بهار زندگی را قدر بدانیم و برای زمان خزان زندگی کشت و کار داشته باشیم. و برای جایگاه قبر و قیامت و آخرت آماده باشیم.

وی افزود: قرآن هر آیه‌اش برای ما درس زندگی است و به مانند اقیانوشی می‌ماند که هر غواصی به اندازه استعداد و توان خود می‌تواند از آن بهره‌برداری کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: نظام عالم بر مبنای حق و باطل است و این خود بسیار کمک کننده است برای تشخیص مسیر حرکت آدمی، اگر قدرت تشخیص داشته باشیم باید بدانیم که قدرت حق جاودان و نافع بشر است در حالیکه قدرت باطل چیزی جز نابودی و خسران به همراه ندارد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه برای تشخیص مسیر حق نیازمند معرفت، بصیرت و اخلاص هستیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد باسعادت امام حسن عسگری(ع) گفت: یکی از برکات وجود آن امام همام وجود مقدس امام زمان(عج) و چراغ هدایت، خیمه و ستون دین، ستون عزت، شرف، ایمان و قرآن و ولایت برای مسلمانان، شیعیان و آزادگان جهان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: امام حسن عسکری(ع) 6 سال از عمر بابرکت خویش را یا در حصر خانگی یا در زندان خلفای عباسی به سر بردند ولی در تمام عمر با برکت خویش با موعظه و تعیین وکلا گام‌های بزرگی در هدایت بشریت برداشتند.

وی ادامه داد: ایشان ما را در مسیر هدایت قرار دادند تا در عصر غیبت در مقابل منافقین، دشمنان اسلام و قرآن هوشیار باشیم و مسیر حرکت را درست تشخیص دهیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به سخنان امام حسن عسکری(ع) گفت: همانگونه که حضرت فرمودند افراد به سه گروه با ایمان، تنبل و بی اراده و منافق تقسیم می شود. که افراد با ایمان پشتیبان ولایت فقیه، اسلام و قرآن هستند و در برابر توطئه دشمنان هوشیار هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: شیعیان واقعی کسانی هستند که همه وجودشان گنجینه قرآن و ایمان و ولایت است. مردم به خصوص نسل جوان شهرستان اراک، استان مرکزی و کشور باید همچون افراد با ایمان و هوشیار کانون ایمان، شجاعت، مردانگی و کانون مبارزه با فحشا، فساد و منکرات و بی‌بندباری و... باشند.

وی افزود: خیانت به اسلام و قرآن و خون شهداست اگر کسانی نسبت به این مسائل سهل انگاری کنند، خیانت به خون شهدا و اسلام است اگر کسی بی تفاوت باشد حال هر کسی که می‌خواهد باشد. عاشقان امام حسین(ع) باید هوشیار باشند مبادا به دام شیاطین گرفتار شویم. روزگاری با فتنه انگلیسی‌ها رژیم پهلوی بر این ملت و سرزمین حاکم شد و کشف حجاب و بی دینی و مبارزه با امام حسین(ع)، بی بندباری و ... را دنبال کرد. تا اینکه خدا بر ملت ما ترحم کرد و حضرت امام خمینی(ره) انقلابی با این عظمت را رقم زد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به کشف حجاب در دوران رژیم مستبد شاهنشاهی گفت: خیانت 17 دی در گورستان تاریخ دفن شد و جنایتکاران آن حادثه نیز به همچنین، آنان که مقاله توهین آمیز نوشتند و به امام راحل جسارت کردند آنان هم در گورستان تاریخ دفن شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: در 19 دی قم به یک پارچه ایمان و هیجان شد. شعور و ایثار و جهاد و فداکاری شد. فریاد مرگ بر آمریکا و فریاد مرگ بر طاغوت در قم طنین انداز شد.

وی افزود: کسانی که تصور می کنند با آل علی(ع) در بیافتند موفق هستند کور خوانده‌اند. آنان که تصور می‌کنند با کج روی‌ها و کج اندیشی‌ها و بی بندو باری و فساد و فحشا می توانند کاری از پیش برند تصور باطلی دارند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه اداره ارشاد اسلامی باید نسبت به ترویج فرهنگ اسلامی تلاش کند، گفت: اداره ارشاد ما ارشاد اسلامی است. همه جا باید اسلام، عفاف و تقوا، حجاب و عصمت و ایمان حاکم باشد. هیچ کس مجوز ندارد کارهای غلط و خلاف انجام دهد همه باید رعایت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: باید در برابر تهاجم فرهنگی دشمن هوشیار باشیم. بیگانگان، مزدوران آمریکا، اسرائیل و داعش و جنایتکاران سعودی و صهیونیستی بیکار ننشسته‌اند به دنبال این هستند تا ما را از فرهنگ اسلامی جدا کنند و فرهنگ بیگانه، غرب زده، ابتذال، ولنگاری را در جامعه ما توسعه دهند.

وی افزود: مردم، نهادهای انقلاب، اطلاعاتی، سیاسی و انتظامی باید در راستای آرمان های امام(ره) و شهدا تلاش کنند. دشمنان ما در کمین هستند تا از پشت بر ما خنجر بزنند و ما را از مسیر انقلاب جدا کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه همه درد دین داریم، گفت: هرچه داریم به برکت اسلام و اهل بیت(ع) داریم. حمایت از عفاف، حجاب، ناموس، اخلاق و خانواده جزو مقدس ترین وظایف ماست. دولت، مجلس، قوه قضائیه، مرجعیت، روحانیت و همه باید حافظ این ارزش‌ها باشیم. ما برای این ارزش‌ها و مقابله با بی بند وباری انقلاب کردیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: ملت ایران برای مقابله با ولنگاری‌های رضاخانی به پا خاستند و شهید دادند. امروز هم همین طور است برای مبارزه با فساد به هر نحو چه حقوق نجومی، غارت بیت المال، چه بی بند وباری، فساد و فحشا و.. باشد. موظف هستیم در برابر فساد بایستیم.

وی افزود: هرگز در مقابل انحرافاتی که بخواهد در این استان رقم بخورد کوتاه نخواهم آمد. انتظار نداشته باشند در مقابل کارهای غلطی که دانسته یا ندانسته توسط برخی در استان دامن زده می شود سکوت کنم؛ از همه انتظار دارم در مقابل فضای مجازی، چالش‌های اجتماعی، موادمخدر، مشروبات الکلی، بی بند و باری با قاطعیت بایستند. این انقلاب امانتی در دست ماست و باید امانتدار باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات