امام جمعه املش گفت: بداخلاقی های عده ای در ایام انتخابات درد و خنجری برای انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۸۰۳۷۷۲
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از املش، حجت الاسلام صفری در نماز جمعه امروز این شهرستان گفت: 17 دی ماه سالروز درگذشت پهلولن تختی است شخصیت ورزشی که الگویی شد برای ورزشکاران قهرمانان و پهلوانان و قهرمانان ما شد خیلی ها قهرمان می شوند ولی پهلوان نمی شوند پهلوانی روحیه خاصی است همه نمی توانند از آن برخوردار باشند ورزشکاران ما باید از شخصیت های همچون امام علی(ع)، پوریای ولی و مرحوم تختی الگو بگیرند.

وی تصریح کرد: باید همه تلاش کنیم زمینه ورزش همگانی و قهرمانی در شهرستان املش فراهم شود و تنگناهای ورزشی برای همگان رفع شود زمینه فعالیت های مختلف ورزشی فراهم شود و ورزش شهرستان تقویت شود.

امام جمعه املش گفت: مشکلات مالی و اعتباری که وزارت ورزش و جوانان با آن مواجه است به تبع آن گریبانگیر اداره ورزش شهرستان هم  شده است ولی در صورت اهداء زمین توسط خیرین محلی و یا مسئولان شهرستانی، یک املشی نیکوکار آمادگی تأمین اعتبار برای احداث یک زورخانه را اعلام نموده است.

حجت الاسلام صفری ادامه داد: ما در انقلاب خویش مانع می بینیم و یکی از سخت ترین موانع روحیه غرب گرایانه ای است که عده ای از مدیران و مسئولان دارند و برای منافع شخصی و حزبی و گروهی خویش هزینه ایجاد می کنند و این در حالی است که ما بسیار هزینه کرده ایم و تا کی باید هزینه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این چه جنگ و دعوایی است در فضای مدیریتی کشور حاکم است؟ دشمنان ما در خارج از کشور طرح و نقشه می کشند و عده ای از مسئولان از روی غفلت به یکدیگر تهمت می زنند و مردم را دلسرد می کنند.

امام جمعه املش گفت: ملت ایران نسبت به انقلاب و اسلام و جامعه اسلامی آنقدر بصیرت دارند که به مراتب از مسئولان و مدیران ما بالاترند و در ایام تبلیغات انتخابات با مسائلی و بداخلاقی های عده ای روبرو و مواجه می شویم که دردی است برای ما و خنجری است برای انقلاب اسلامی ایران.

ارسال نظرات