دستیابی به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی در عرصه های بین المللی و در حوزه های مختلف نظامی، اقتصادی، سیاسی با حضور و مشارکت مردم امکانپذیر است
کد خبر: ۸۸۰۳۷۶۸
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج،"سردار محسن رضایی"دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام،در سالروز گرامیداشت حماسه غرور آفرین فتح میمک گفت: ایلام،سرزمین خاطره های فراموش نشدنی است و  دردوران  دفاع مقدس اقشار مختلف مردم استان به ویژه عشایر به صورت خودجوش وارد عرصه کارزار و دفاع از کشور شدند.
سردار رضایی عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس با همکاری مردم و نیروهای نظامی،در عملیات های تاثیرگذاری چون کربلای یک، عاشورا، ذوالفقار، محرم، نصر 3 و والفجر 2 که در جغرافیای سرزمینی استان ایلام انجام شد به پیروزی و موفقیت دست پیدا کردیم.
وی،اظهار کرد:  جمهوری  اسلامی ایران،با تجارب بدست آمده از جنگ تحمیلی ،هم اکنون در کشورهای عراق و سوریه در حال مشاوره نظامی و کمک به مردم و ارتش این کشورها برای دفع فتنه و آشوب گروهک های تروریستی است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: ایران عزیز در طول 300 سال گذشته شاهد بروز 25 جنگ سنگین و مهم بود که در همه این جنگ ها علاوه بر شکست در برابر دشمنان، بخش هایی از سرزمین خود را از دست داد  اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اقتدار و عظمت به کشور بازگشت.
وی یادآور شد: در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ایران اسلامی با وجود نداشتن تجهیزات نظامی تنها به لطف خدا و غیرت رزمندگان اسلام، نیروهای مسلح و مردم در این جنگ سربلند و پیروز شد و حتی یک وجب از خاک ایران عزیز در تصرف دشمن باقی نماند.
سردار رضایی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس، صدام چشم طمع به تصرف 2 منطقه راهبردی اروند رود و میمک در کشورمان را داشت که با دلیری های  مردم و نیروهای  نظامی موفق به تصرف این مناطق نشد ضمن اینکه در عملیات فتح میمک ایل خزل از استان ایلام در پیروزی های بدست آمده نقش چشمگیری داشتند.
سردار رضایی عنوان کرد:  ایران اسلامی امروز در ساخت موشک هایی با برد 2 هزار کیلومتر و ساخت انواع تانک و تجهیزات نظامی به خودکفایی رسیده و این بیانگر توانمندی و استعداد جوانان این مرز و بوم در عرصه های دفاعی و نظامی است.
دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد:  با وجود رشد نظامی و دفاعی کشور، ایران اسلامی هنوز در حوزه اقتصاد دارای مشکل است و تنها راه برون رفت کشور از این وضعیت ورود مردم به جبهه تولید و اقتصاد است .

سردار رضایی در آخر گفت: دستیابی به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی در عرصه های بین المللی و در حوزه های مختلف نظامی، اقتصادی، سیاسی با حضور و مشارکت مردم امکانپذیر است چون لازمه عدالت و آزادی، رفع تضاد و دیپلماسی در دنیای امروز در سایه کسب اقتدار میسر است.

ارسال نظرات