رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با انتقاد از دعوت از یکی از مدرسان رقص از کشورهای غربی توسط شهرداری رشت، بیان کرد: دعوت از استاد رقص از بلاد کفر برای تربیت رقاص یا رقاصه‌ها با کدام توجیه انجام شده است.
کد خبر: ۸۸۰۳۷۶۷
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار نظرعلی علیزاده گفت‌وگویی با اشاره به مبارزه فرزندان شجاع و انقلابی ملت ایران در جهان اسلام اظهار کرد: سربازان ولایت با حضور مستشاری الهام‌بخش مبارزه با استکبار جهانی و نجات‌بخش انسان‌ها و مستضعفان جهان از فساد و بی‌بندوباری هستند.

وی با انتقاد از دعوت از یکی از مدرسان رقص از کشورهای غربی توسط شهرداری رشت، بیان کرد: دعوت از استاد رقص از بلاد کفر برای تربیت رقاص یا رقاصه‌ها با کدام توجیه انجام شده است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان، خواستار برخورد شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت با موضوع مذکور شد و تصریح کرد: شهر رشت با تقدیم صدها شهید محل آموزش رقاصه‌ها نیست.

علیزاده به توجیه برگزارکنندگان کارگاه خلاقیت بازیگری مبنی بر اخذ مجوز از فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و افزود: اگر موضوع مذکور صحیح باشد، این پرسش مطرح می‌شود آیا فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی محل آموزش رقاصه‌ها است.

وی با تأکید بر برخورد علما، ائمه جمعه و جماعت گیلان در مورد موضوع مذکور، گفت: از علمای بزرگوار انتظار می‌رود با این گونه پدیده‌های شوم برخورد کنند.

منبع: فارس

ارسال نظرات