نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: عیار ملی گرایی و وطن پرستی در استودیو بی‌بی‌سی رقم نمی‌خورد بلکه در سرزمین حلب و شام برای دفاع از ملت و در گذشته در دوران دفاع مقدس رقم خورده است.
کد خبر: ۸۸۰۳۷۶۶
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مهرداد بذرپاش نماینده سابق مجلس شورای اسلامی شب گذشته در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر که به همت سازمان بسیج رسانه در سالن روزنامه قدس برگزار شد، با اشاره به رشادتهای مدافعان حرم اظهار داشت: همین رشادت ها و جانفشانی شهدای مدافع حرم بود که الان ما رجزخوانی می کنیم. حکومت اسلامی در جاهایی آن‌قدر محکم و مقتدر ایستاده که ما اینجا رجزخوانی می‌کنیم.
 
وی تصریح کرد: الان شهید چراغی و جهانی می‌توانند ادعای وطن پرستی کنند یا کسانی که در هوای بارانی لندن هر روز به ملت خود توهین می‌کنند و برای مردم کشور خود نسخه ملی‌گرایی می‌پیچند؟

بذرپاش اظهار داشت: عیار ملی گرایی و وطن پرستی در استودیو بی‌بی‌سی رقم نمی‌خورد بلکه در سرزمین حلب و شام برای دفاع از ملت و در گذشته در دوران دفاع مقدس رقم خورده است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز یکی از اصلی‌ترین عوامل بوجود آمدن آسیب‌های اجتماعی نسخه‌هایی است که برخی روشنفکرنماها در جامعه می پیچند ابراز داشت: برخی در داخل فریاد ناامیدی سر می‌دهند و یا حتی القای ناامیدی می کنند اگر عامل مهمی بتواند جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه دهد همین القای ناامیدی است و اینکه شعار ما نمی‌توانیم را در بین مردم رواج دهند.

بذرپاش با تاکید بر اینکه ما مخالف پیشرفت و تکنولوژی نیستیم، تصریح کرد: گاها قراردادهایی با خارج بسته می شود که زحمات داخلی را به هدر می دهند بدین معنا که در تمام صنایع هوافضای کشور در دانشگاه‌ها طوری القا می‌شود که کار آن‌ها در این ۱۰ سال بیهوده بوده زیرا پول را پیش‌خور خرید هواپیما از خارج کردند، بنابراین کارشناسان و مهندسان هوا و فضا انگیزه ای برای تولید صنایع نخواهند داشت و یا متقاضیان  رشته صنعت هسته ای بسیار کاهش پیدا کرده است و این نشانگر آن است که القای ناامیدی در جامعه اتفاق افتاده است.
 
وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: الان طوری در جامعه به جوانان و والدین آنان القا شده که برای پیدا کردن سریع کار بهتر است خارج از کشور تحصیل کنند.










ارسال نظرات
پر بیننده ها