ناحیه ثارالله یزد خبر داد:

جلسه تکریم ومعارفه مسئول بسیج دانش آموزی ناحیه ثارالله یزد

جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان با موضوع تکریم ومعارفه فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ناحیه ثارالله یزد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۰۳۷۳۳
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان با موضوع تکریم ومعارفه فرماندهان حوزه بسیج دانش آموزی ناحیه ثارالله یزد در ناحیه دوآموزش وپرورش برگزار گردید .

دراین مراسم مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو ضمن تشکر وقدر دانی از همکاری نواحی مقاومت بسیج ثارالله و روح الله بابت همکاری در برگزاری برنامه های متنوع بسیج در طول سال تحصیلی از "امیدی" در مدت حضورشان در مسئولیت بسیج دانش آموزی ناحیه دو تشکر و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

وی از فرمانده ناحیه ثارالله بخاطر حسن انتصاب "زارع" به عنوان مسئول جدید بسیج دانش اموزی با توجه به سوابق وی در آموزش و پرورش برای ایشان نیز  آرزوی توفیق در این امر نمود.

درادامه مسئول سازمان بسیج دانش آموزی با توجه به اهمیت حضور دانش آموزان در بسیج خواستار تلاش برای ارتقاء دانش آموزان بسیجی در سطح تراز انقلاب شد.

فرماندهان نواحی ثارالله وروح الله ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهان سابق بسیج دانش آموزی ناحیه دو برای فرماندهان جدید آرزوی توفیق نمودند.

درادامه این مراسم امیدی مسئول سابق بسیج دانش آموزی گزارشی از برنامه های حضور خود در طول مدت تصدی به حاضرین ارائه داد.

در پایان "زارع" مسئول جدید بسیج دانش آموزی شهید حسینیان ضمن توفیق برای "امیدی" در مسئولیت جدید از مدیریت ناحیه دو آموزش و پرورش دکتر ارجمندی تشکر و خواستار ادامه همکاری در برنامه های بسیج دانش آموزی شد.


ارسال نظرات