قادری گفت:ششمین مرتبه از اعزام تیم ۱۵ نفره تخصصی و فوق تخصصی جامعه پزشکی استان به جزیره ابوموسی و تنب بزرگ و هم چنین برنامه ریزی چهارمین بیمارستان صحراییرا در یکی از مناطق زارچ و یا شاهدیه خواهیم داشت.
کد خبر: ۸۸۰۳۷۲۲
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر،مراسم تودیع و معارفه مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان اشکذر با حضور دکتر جواد قادری رئیس بسیج جامعه پزشکی استان،سرهنگ استادی معاون اجرایی سپاه الغدیر و امام جمعه و فرماندار اشکذر در مرکز بهداشت این شهرستان برگزار شد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان در این مراسم خدمت به مناطق محروم و روستایی را از اهداف مهم این سازمان برشمرد و گفت: بسیج جامعه پزشکی استان در راستای رفع محرومیت و خدمت واقعی و صادقانه به مردم اقدام به برپایی بیمارستان صحرایی می کند.

دکتر جواد قادری از تدوین دو برنامه این سازمان تا پایان سال ۹۵ خبر داد و گفت:ششمین مرتبه از اعزام تیم ۱۵ نفره تخصصی و فوق تخصصی جامعه پزشکی استان به جزیره ابوموسی و تنب بزرگ را همزمان با دهه مبارک فجر و هم چنین برنامه ریزی چهارمین بیمارستان صحرایی از روز ۱۶ الی ۲۰ اسفند ماه در یکی از مناطق زارچ و یا شاهدیه خواهیم داشت.

امام جمعه اشکذر در این مراسم با بیان اینکه خدمت به محرومین یک نوع جهاد است گفت: پزشکان با حضور خود در بیمارستان های صحرایی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و اعتلای سلامت جامعه گام بر می دارند.

فرماندار اشکذر عملکرد بسیج در دوران پس از انقلاب را درخشان و متبلور دانست و گفت: تشکیل بسیج به فرمان بنیان گذار انقلاب اسلامی حاصل از تدبیر و آینده نگری حضرت امام خمینی (ره) بود.

محمد علی شاه حسینی بر استفاده حداکثری از ظرفیت بسیج جامعه پزشکی استان در خدمت رسانی به مناطق محروم و به ویژه روستاها در قالب بیمارستان های صحرایی تاکید کرد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات دکتر قاسم میرجلیلی، دکتر احمد مختاری حسن آباد به عنوان مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان اشکذر معرفی شد.

ارسال نظرات