مدیر توانمند سازی صندوق کارآفرینی کشور:
مدیر توانمند سازی صندوق کارآفرینی کشور گفت: باید به مردم خدمات کسب و کار ارائه کنیم و مسافران عبوری از آزاد راه را به داخل شهر هدایت کنیم.
کد خبر: ۸۸۰۳۷۰۸
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از رودبار، کارگروه اشتغال شهرستان رودبار با حضور دکتر همتی مدیر توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید کشور و به ریاست میرغضنفری فرماندار شهرستان، در سالن اجتماعات فرمانداری رودبار برگزار شد.

مدیر توانمند سازی صندوق کارآفرینی کشور هم در این نشست با بیان اینکه در کل کشور صحبت از طرح اجرا شده روستای اسطلخ جان رودبار است، گفت: اجرای طرح روستای اسطلخ جان، ثابت کرد که می توانیم روستای بدون بیکار داشته باشیم.

همتی، راه اندازی کسب و کار خرد را از سیاست های دولت برشمرد و اظهار کرد: از آنجائیکه واحدهای صنعتی بزرگ، سرمایه زیادی را می طلبد و اشتغال محدود ایجاد می کند لذا راه اندازی کسب و کار خُرد، می تواند راهکاری مناسب برای رفع بیکاری باشد و از سوی دیگر این رویه، با سرمایه گذاری کم می توان اشتغال خوب ایجاد نمود.

وی، رودبار، را شهرستان تلاش و کوشش معرفی کرد و  یادآور شد: سه سال است که پیگیر مسائل اشتغال این شهرستان هستیم که بخوبی از فرصتها استفاده کرده اند.

مدیر توانمند سازی صندوق کارآفرینی امید کشور با اشاره به خارج شدن شهر لوشان از مسیر عبوری رشت- قزوین در پی بهره برداری آزاد راه این مسیر گفت: در بازدید از شهر پیگیر همفکری برای اشتغال و ایجاد فرصتهای جدید شغلی در لوشان هستیم.

همتی بیان کرد: باید به مردم خدمات کسب و کار ارائه کنیم و مسافران عبوری از آزاد راه را به داخل شهر هدایت کنیم.

وی با بیان که نگاه جدید اشتغال دولت بر اساس امکان سنجی و قابلیتهای منطقه است، گفت: راهکاری ایجاد نمائیم تا مردم را به میدان کار و تلاش بیاوریم.

ارسال نظرات