رئیس اداره تبلیغات اسلامی املش گفت: برای احداث دو خانه ی عالم در دو روستای شهرستان املش پانصد میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۸۰۳۷۰۰
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۷

حجةالاسلام حسین عزیزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان املش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از املش، گفت: یک میلیارد و دویست میلیون ریال اعتبار امسال از منابع مختلف به اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان اختصاص یافته است که 500 میلیون ریال بیشتر از پارسال است.

عزیزی تصریح کرد: از مجموع اعتبارات امسال اداره تبلیغات اسلامی شهرستان املش، 500 میلیون ریال برای تعمیرات و 200 میلیون ریال برای تجهیزات اداره و از مجموع 500 میلیون ریال باقیمانده 300 میلیون ریال برای احداث خانه عالم روستای هلوسرای سفلی در بخش رانکوه و 200 میلیون ریال هم برای احداث خانه عالم روستای البرز از بخش مرکزی املش اختصاص یافته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی املش با اشاره به این که از مجموع 500 میلیون ریال اعتبارات پارسال این اداره فقط 100 میلیون ریال آن تخصیص یافت؛ گفت: در صورت تخصیص کامل اعتبارات امسال، پروژه احداث دو خانه عالم روستایی این شهرستان تکمیل و به بهره برداری می رسد.

عزیزی گفت: تاکنون در روستاهای کجید و ملکوت مراکز دو دهستان ییلاقی در کجید و سمام و روستای رمشایه از بخش رانکوه شهرستان املش خانه عالم احداث شده و علاوه بر دو روستای هلوسرای سفلی و البرز، تأمین اعتبار برای احداث خانه عالم در 4 روستای خرشتم، گرکرود، سورکوه و موسی کلایه که از روستاهای پرجمعیت شهرستان املش هستند؛ ضروری است.

عزیزی یادآور شد: کلنگ احداث خانه عالم روستاهای البرز و هلوسرای سفلی هر یک با 85 متر مربع زیربنا در زمینی به مساحت 200 متر مربع با حضور حجةالاسلام گل میرزاده معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان و مسئولان محلی وقت شهرستان املش بیست و چهارم تیرماه سال 91 به زمین زده شد ولی به علت عدم تأمین اعتبار تاکنون پیشرفت کاری نداشته است.

گفتنی است شهرستان املش پنج دهستان و 144 روستا و آبادی دارد که از مجموع 44 هزار نفر جمعیت این شهرستان شصت درصد آن روستایی اند.

ارسال نظرات