خبرگزاری بسیج: همزمان با ایام بزرگداشت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از تاکسی رانان منطقه 20 که در راستای جابه جایی زائران این حرم شریف خدمت می کنند، قدردانی شد.
کد خبر: ۸۸۰۳۶۷۴
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20، ابوذر ریاضی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 با بیان این مطلب گفت: خدمت رسانی به زائران و فراهم سازی شرایط بهینه برای جابه جایی و انتقال شهروندانی که قصد زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را دارند، از مهمترین اولویت های مدیریت شهری است.

ریاضی با اشاره به اینکه نیمی از خدمات رسانی ناوگان تاکسی رانی و اتوبوس رانی منطقه 20 در راستای انتقال زائران و محدوده حرم است، افزود: به منظور قدردانی از تلاش رانندگان خطوط حمل و نقلی نیز همزمان با ایام بزرگداشت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) که مصادف با 11 تا 17 دی است، مراسمی در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بخش اعظمی از مسافران منطقه 20، زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) هستند، رانندگان خطوط حمل ونقلی این منطقه نیز آموزش های لازم در راستای خدمت ویژه به زائران گذرانده اند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 به فعالیت بیش از 60 خط اتوبوس رانی و تاکسی رانی، 2 ایستگاه مترو و یک خط بی آر تی در منطقه 20 اشاره کرد و گفت: برای توسعه حمل و نقل عمومی و خدمات رسانی بهینه به شهروندان این منطقه طرح های جدید در دستور کار داریم که توسعه خط 6 مترو و اتصال آن به ضلع جنوب حرم از مهمترین این طرح های ترافیکی است.

 

 

ارسال نظرات