مصطفی برزگر
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام/
قرآن باعث می شود سبک زندگی در خانواده ها نهادینه شود و خانواده ها اگر قرآن را سرلوحه زندگی خود قرار دهند قطعا موفق خواهند کرد.
کد خبر: ۸۸۰۳۶۳۰
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج،"سرهنگ کریمی "معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در مراسم اختتامیه مسابقات ترتیل،تحقیق و حفظ قرآن کریم،ویژه همسران و فرزندان پاسدار،گفت: قرآن کتاب زندگی است و اگر همه ما به آن عمل کنیم و با آن انس داشته باشیم  بسیاری از مشکلات ما حل خواهند شد وانس با قرآن جوانان را  از گرایش به فرهنگ غرب باز می دارد.

وی،بیان کرد: قرآن باعث می شود سبک زندگی در خانواده ها نهادینه بشود و خانواده ها اگر قرآن را سرلوحه زندگی خود قرار دهند قطعا موفق خواهند کرد.

 سرهنگ کریمی عنوان کرد: امروز اگر میبینیم در کشورهای غربی  آمار بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی بالا است  به علت نداشتن معنویت و دوری از قرآن است و اگر ما به قرآن تمسک بجوییم و به قرآن نزدیک بشویم زندگیمان پر برکت خواهد بود.

وی،خاطرنشان کرد: در قران بزرگی و اقتدار وجود دارد و امروز اگر دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی اقدامی نمی کند بخاطر توکل برخداوند و روحیه جوانان است .

 سرهنگ کریمی در اخر گفت: سبک زندگی ما باید طوری باشد که در آن از قرآن استفاده کنیم و انس با قران مارا از مواردی که باعث  گمراهی می شود جلو گیری می کند.

 

ارسال نظرات