دبیرجشنواره مردمی فیلم عمار در تربت حیدریه گفت: فیلم های برگزیده جشنواره عمار از امشب در 10 نقطه از این شهرستان اکران می شود.
کد خبر: ۸۸۰۳۶۲۹
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
 حجت الاسلام احمد ناصح پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اذعان کرد: هدف از برگزاری فیلم های جشنواره عمار ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در قالب هنر هزاره سوم در حوزه رسانه و ترویج ادبیات مقاومت، فرهنگ عمومی فیلم و سینما و رشد و شکوفائی استعدادهای جدید در نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی است.
 
وی تصریح کرد: این جشنواره برای پنجمین سال متوالی در شهرستان اکران می شود که مراسم افتتاحییه آن امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مسجد جامع برگزار می شود.
 
دبیرجشنواره مردمی فیلم عمار در تربت حیدریه گفت: فیلمهای منتخب از امشب و بعد از نماز مغرب و عشاء در مناطق مختلف شهرستان از جمله: مسجدجامع، مسجد الزهرا(س) و امام خمینی(ره) درشهرک ولیعصر(عج)، مسجد پنج تن روستای منظر، مسجد امام حسین(ع) قره نی و دانشگاه علوم پزشکی اکران می شود. برنامه ها: چهارشنبه ۱۵ دی؛ مسجد جامع تربت حیدریه بعد از نماز مغرب و عشا جمعه ۱۷ دی؛ مسجد پنج تن روستای منظر بعد از نماز مغرب و عشا شنبه ۱۸ دی؛ مسجد الزهرا(س) شهرک ولی عصر(عج) بعد از نماز مغرب و عشا یکشنبه ۱۹ دی؛ مسجد هادیزاده بازار گمرک بعد از نماز مغرب و عشا دوشنبه ۲۰ دی؛ دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه بعد از نماز ظهر و عصر ادامه برنامه ها متعاقبا اعلام می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها