مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان از آغاز ثبت‌نام اردوی راهیان‌نور ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان از 16 دی ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۳۶۰۸
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علی محمدپناه گفت: ثبت نام اردوی راهیان نور ویژه دانشجویان استان کردستان از امروز 16 دی ماه تا پایان بهمن ماه ادامه دارد و تمام دانشجویان دانشگاه های استان می توانند برای حضور در این اردو ثبت نام کنند.


وی گفت: افراد شرکت کننده در این اردو از 10 اسفند تا 25 اسفند در قالب دو کاروان برادران و دو کاروان خواهران به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.


مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان افزود: دانشجویان علاقه مند می‌توانند برای ثبت نام در این اردو به دفاتر بسیج دانشجویی در سطح دانشگاه های استان کردستان مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


محمدپناه تصریح کرد: دانشجویان در این سفر معنوی از مناطق دوکوهه، شلمچه، طلائیه، فتح‌المبین، فکه، هویزه، چزابه بازدید خواهند کرد.
 

وی تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس آینه تمام نمای ملتی است که با تکیه بر نام خدا از میهن دفاع کرد و امروز کاروان راهیان نور این غنای ایمان و رشادت را به نسلی که شاهد آن همه رشادت نبود منتقل می‌کند.
 

ارسال نظرات