رئیس کل دادگستری استان البرز؛

مدافعان حرم ثابت کرده اند که با صلابت و عزمی استوار در رکاب ولایت از اهداف جهانی اسلام دفاع و پاسداری می‌کنند

فاضلیان رنجی گفت: همه مردم ایران مدیون مدافعان حرم هستند که امروز در کنار دفاع از حریم اهل بیت، از مرزهای کشور دفاع می‌کنند تا در منطقه‌ای ناآرام، شاهد سرزمینی امن باشیم.
کد خبر: ۸۸۰۳۵۶۶
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، در این دیدار عبداللهی با تقدیر از دستگاه قضایی استان البرز از اقدامات انجام شده در راستای حفظ حقوق شهروندان و بیت المال در استان توسط این مجموعه تقدیر و  رویکرد دستگاه قضایی را موجب دلگرمی همه کسانی دانست که دل در گرو انقلاب دارند.
 
مدافعان حرم ثابت کرده اند که با صلابت و عزمی استوار در رکاب ولایت از اهداف جهانی اسلام دفاع و پاسداری می‌کنند

رئیس کل دادگستری استان البرز نیز با اشاره به اینکه شهدا در خط مقدم دفاع از حریم اسلام، انقلاب و آرمان‌های نظام و امام خمینی(ره) هستند گفت: امروز مدافعان حرم توفیق و افتخار دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام را کسب کرده‌اند که آرزوی هر محب آل رسول الله (ص) است.

 وی تصریح کرد: حضور جوانان پاک، مومن و شجاع این سرزمین در جبهه‌های دفاع از حریم اهل بیت(ع) یک بار دیگر ثابت کرد گذر زمان، ذره‌ای از ایمان، بصیرت و آمادگی نسل فعلی در مقایسه با نسل اول انقلاب کم نکرده بلکه با صلابت و عزمی استوارتر در رکاب ولایت از اهداف جهانی اسلام دفاع و پاسداری می‌کنند.

فاضلیان رنجی که جانبازان دفاع مقدس و مدافع حرم از جراحات خود می‌کشند را سخت اما همراه با اجر الهی دانسته و اظهار داشت: همه مردم ایران مدیون مدافعان حرم هستند که امروز در کنار دفاع از حریم اهل بیت، از مرزهای کشور دفاع می‌کنند تا در منطقه‌ای ناآرام، شاهد سرزمینی امن باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها