زیرساخت‌های پارک علم وفناوری توسط وزارت علوم ایجاد که شرکت‌ها می‌توانند با عضو شدن در پارک از معافیت گمرکی، عوارض و مالیاتی برخوردار شوند.
کد خبر: ۸۸۰۳۵۳۶
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس پارک علم و فناوری مازندران عنوان کرد: در بخش فناوری نیز محصولات بخش خصوصی تجاری‌سازی شده و با دارا بودن قابلیت اجرا و سرمایه‌گذاری مناسب از پروژه‌ها حمایت می‌شود.
 
علی معتمدزادگان در کارگاه آموزشی مدیریت تیمی در تشکل‌های اقتصادی اظهار داشت: یکی از معضلات دولت ایجاد اشتغال است که توجه به شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد می‌تواند بهترین فرصت برای ایجاد اشتغال علمی باشد.

وی افزود: زیرساخت‌های پارک علم وفناوری توسط وزارت علوم ایجاد که شرکت‌ها می‌توانند با عضو شدن در پارک از معافیت گمرکی، عوارض و مالیاتی برخوردار شوند.

معتمدزادگان بیان کرد: در دنیای امروز شرکت‌های دانش بنیان و ایده‌های نوآوری در صنایع و شرکت‌ها مورد حمایت پارک قرار می‌گیرند که شرکتهای کوچک در اولویت حمایت پارک قرار دارند.

وی بیان کرد: شرکت‌های تحت حمایت همه خدمات را دریافت و تسهیلات نیز به صورت کنترل و پایش شده پرداخت می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران افزود: قانون حمایت از شرکت‌های دانش بنیان مصوب شد تا بتوانیم سهم تولید و صادرات محصولات را افزایش دهیم که همه شرکت‌ها می‌توانند به عضویت پارک درآیند و با تطبیق دادن محصولات خود با لیست کالا و خدمات سایت دانش بنیان به فعالیت بپردازند.

معتمدزادگان گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی در جهت تسهیل کردن فعالیت بانکی وام‌های کم بهره را در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار می‌دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها