خبرهای داغ:
مسؤول سندیکای لنجداران هندیجان گفت:یکی از کارهای مهم و تأثیر گذار درجابجایی شناورهای لنج که تاکنون انجام نشده لایروبی رودخانه به مسافت ۸کیلومتر ازخور تا بندرسجافی است که با عملیاتی شدن این طرح شناورها ی دریایی با سهولت دراسکله بندر پهلوگیری و جابجا می شوند.
کد خبر: ۸۸۰۳۵۲۹
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
حسن رحمانی شب چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار بسیج در هندیجان اظهار کرد:یکی از موارد مهم خواسته شده از مسؤولان مربوطه افزایش میزان کالاهابوده وهمچنین الان ۱۲درصدشده که سه ماه گمرک وبندردچار مشکلاتی از این بابت شده اند.

وی افزود:ترخیص کالاها با این وضعیت در بندر سجافی سخت شده که موجب ناراحتی واعتراض لنج داران شده است.

وی بابیان راه اندازی سیستم الکترونیکی جامعه بندر سجافی گفت:درسال ۹۴برای کنترل وثبت وترخیص کالاها سیستم الکترونیکی جامعه راه اندازی شدکه متأسفانه ۴۵روز طول کشیدتاسیستم شروع بکار کرد.

رحمانی مسؤول سندیکای لنج داران هندیجان عنوان کرد:توسعه بندر سجافی نیاز است که تاکنون انجام گرفته نشده و انبارهای کافی درنگهداری کالاها وجودندارد.

وی بااشاره به توجه بیشتر به قشر لنجداران هندیجان بیان کرد:حمایت از لنجداران در تجارت کالاهابارعایت  به قانون موجب رونق کسب وکار بازاریان وهمچنین افزایش در آمدهای اقتصادی شهرستان خواهد بود و یک بستری برای اشتغال زایی خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها