ای کاش در جلسات هیأت دولت و شورای اداری دست‌کم پنج سطر از وصیت‌نامه امام خوانده می‌شد که اگر این‌گونه بود اوضاع کشور خیلی بهتر می‌شد و مدیران اجرایی کمترین توجه را نسبت به وصایای امام خمینی (ره) دارند.
کد خبر: ۸۸۰۳۴۸۹
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، امام جمعه قائم‌شهر عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران با وجود رهبر و ملت به پیروزی رسید و تشکیل جبهه مردمی انقلاب اسلامی کار بسیار شایسته‌ای است چرا که برای تداوم ارزش‌های انقلاب و خط روشن امام خمینی(ره) رعایت دو اصل مردم و رهبری مهم است.

 آیت‌الله علی معلمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با حضور مردم به ثمر رسید، اظهار کرد: وجود رهبری و اخلاص ایشان سبب شد تا دل‌های اقشار مردم به سمت انقلاب و اسلام کشیده شود و هم‌سو با هم، اقتدار انقلاب را رقم بزنند و این اتفاق همان وعده حق خداوند است.

وی افزود: امام راحل در جایگاه هدایت و رهبری، درست و خالصانه عمل کردند و خداوند دل‌های بندگانش را حول محوریت امام خمینی(ره) تجمیع فرمود و علت اصلی پیروزی انقلاب همان حضور مردم در کنار رهبری بود.

معلمی با بیان اینکه مردم باید آگاه باشند که انقلاب اسلامی متعلق به آنها است و اگر دیدند مسؤولی خلاف قانون عمل می‌کند این مردم هستند که حق مطالبه دارند و این فریاد مقدس است، اظهار کرد: ملت ایران در انقلاب و تداوم آن سهیم است و حق انتقاد از مدیرانی که خلاف می‌کنند را دارند.

وی با تأکید بر اینکه یکی از وظایف اصلی رسانه‌ها، پیگیری مطالبات امام خمینی(ره) در وصیت‌نامه ایشان است و این کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم، تصریح کرد: ای کاش در جلسات هیأت دولت و شورای اداری دست‌کم پنج سطر از وصیت‌نامه امام خوانده می‌شد که اگر این‌گونه بود اوضاع کشور خیلی بهتر می‌شد و مدیران اجرایی کمترین توجه را نسبت به وصایای امام خمینی (ره) دارند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به فیش‌های نجومی اشاره کرد و گفت: بنده به‌عنوان یکی از کسانی که پای منبر امام راحل شاگردی کرده‌ام می‌گویم اگر امام امروز زنده بود همانند مقام معظم رهبری از این فیش‌های نجومی فریاد می‌زد و افرادی را که بی‌قانونی کردند را مجازات می‌فرمود.

معلمی افزود: نباید این‌گونه شود که قضایا با گذشت زمان به فراموشی سپرده شود و شعار دادن در تبعیت از ولایت فقیه باید در عمل هم نمایان شود و تنها ادعا فایده‌ای ندارد.

وی با بیان اینکه با نزدیک شدن به انتخابات، کسانی که در جایگاه مدیریتی هستند تصورشان این است که باید افکار عمومی را مشغول نگه دارند تا برای فرد مورد نظرشان رأی بگیرند، گفت: ولی آنها در واقع به دنبال حفظ جایگاه خود هستند.

امام جمعه قائم‌شهر تصریح کرد: ما نباید توقع داشته باشیم که دولت هیچ اشتباهی نداشته باشد ولی دولت‌مردان هم باید اشتباهات و ایرادات خود را پذیرا باشند و برای رفع آن تلاش کنند.

معلمی به برجام اشاره کرد و گفت: شاید برجام اثرات مثبتی هم برای ما داشت ولی در برابر آنچه که از دست داده‌ایم توازنی نداشت و چه لزومی دارد که به مردم بقبولانیم که برجام سایه جنگ را از سر کشور برداشت چرا که اگر آمریکا جرأت برخورد نظامی با ما را داشت به افغانستان و عراق حمله نمی‌کرد.

وی تصریح کرد: داعش در سوریه، در حقیقت صهیونیست دوم و غده سرطانی است که اگر مجال پیدا می‌کرد ریشه‌اش در ایران اسلامی پیدا می‌شد ولی با هوشیاری مقام معظم رهبری و خون پاک جوانان و مدافعان حرم آل‌الله نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه حلب آزاد شد و به‌زودی همه ریشه‌های این پدیده شوم که ساخته عوامل آمریکا است برچیده خواهد شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: آن‌چیزی که سایه جنگ را از کشور ما برداشت برجام نبود بلکه شجاعت فرزندان ایران زمین است که به جهاد با کفر رفتند و ترس در دل داعشی‌ها و تکفیری‌ها انداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها