مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام/
سردار حسینی گفت: بابیان اینکه به‌طورقطع کتاب و کتاب‌خوانی و ترویج فرهنگ مطالعه، نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۰۳۴۷۶
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج" سردار سید صادق حسینی" فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، در نشست شورای فرهنگ عمومی استان،بیان کرد: محل نمایشگاه کتاب باید به‌گونه‌ای باشد که شرایط لازم را برای برگزاری نمایشگاه داشته باشد، از ناشرانی که در زمینه آسیب‌های اجتماعی شناسایی‌شده در استان فعالیت داشته و کتاب منتشر کرده‌اند برای حضور در نمایشگاه دعوت شود.

 وی، بابیان اینکه به‌طورقطع کتاب و کتاب‌خوانی و ترویج فرهنگ مطالعه، نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی خواهد داشت، گفت: از ناشران حوزه دفاع مقدس برای حضور در این نمایشگاه دعوت گردد تا فرصت مناسبی برای معرفی استان ایلام که در دوران 8 سال جنگ نقش ارزنده ای داشته حاصل و ناشران کشوری با ظرفیت‌ها توانمندی‌های استان آشنا شوند.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، خاطرنشان کرد: کتاب و کتاب‌خوانی باید در سطح جامعه توسعه یابد و با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان در زمینه‌های مختلف به‌ویژه فضای مجازی، باید زمینه هر چه بیشتر برگزاری نمایشگاه کتاب و دسترسی آسان به کتاب فراهم گردد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار