مسئول شباب حوزه مقاومت بسیج ۴ حضرت بلال(ع): بسیجی باید از سطح آمادگی و آگاهی بالایی در فضای مجازی برخوردار باشد و آشنایی با تهدیدات فضای مجازی و جنگ نرم از جمله وظایف بسیجی واقعی می باشد.
کد خبر: ۸۸۰۳۴۵۷
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،محسن باقری مسئول مرکز فضای مجازی شباب حوزه ۴ بلال(ع)، در بین بسیجیان پایگاه شهید طهمورثی باتوجه به مسئله مهم رفتار در فضای مجازی و سواد رسانه ای و همچنین استفاده از پیام رسان های داخلی گفت: حضور و رفتار بسیجی در فضای مجازی باید هوشمندانه باشد، بسیجی باید از سطح آمادگی و آگاهی بالایی در فضای مجازی برخوردار باشد و آشنایی با تهدیدات فضای مجازی و جنگ نرم از جمله وظایف بسیجی واقعی می باشد.

وی با توجه به حماسه ۹ دی و اتفاقات سال ۸۸ به بیان تاثیرات فضای مجازی در آن زمان پرداخت و از فضای مجازی به عنوان یکی از عوامل تاثیر گذار در آن بازه زمانی اشاره کرد.
باقری در ادامه به تشریح نوع تهدیدات و رفتار ها در فضای مجازی پرداخته و استفاده از پیام رسان های داخلی را به عنوان یک تولید داخلی و ملی در وهله اول وظیفه هر ایرانی فعال در فضای مجازی به خصوص شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها دانست و استفاده از آن ها را به عنوان یکی از عوامل مهم حفظ امنیت ملی، جلوگیری از خروج ارز و سرقت اطلاعات طبقه بندی شده ما در فضای مجازی بیان کرد.
مسئول مرکز فضای مجازی شباب حوزه ۴ بلال(ع) در پایان پیام رسان داخلی سروش را به عنوان یکی از پیام رسان های محبوب تولید ملی جهت استفاده بسیجیان معرفی کرد.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات