واعظی با انتقاد از افرادی که خرید هواپیما را برای تخریب دولت بهانه قرار دادند، گفت: اگر دولت اعتبارات اقتصادی کسب نکرده بود امروز توان خرید 200 فروند هواپیما وجود نداشت.
کد خبر: ۸۸۰۳۴۵۴
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه زمانی که دولت تحویل گرفته شد ثبات اقتصادی حدود 40 درصد بود اما امروز به زیر هشت درصد رسیده است، خاطرنشان کرد: دولت برای افزایش صادرات نفت برنامه‌ریزی دارد و در هیچ زمانی صادرات نفت به اندازه امروز نبوده است.
 
محمود واعظی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان مازندران در دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن با بیان اینکه یکی از وعده‌های دولت در کشور در زمان انتخابات ایجاد آرامش در کشور بود، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات سال 92 آرامش را در کشور به‌وجود آورد.

وی افزود: اقدام بعدی دولت ایجاد ثبات اقتصادی در کشور بود و با وجود اینکه کشور در تحریم قرار داشت، تلاش کردیم ثبات اقتصادی در کشور ایجاد شود.

واعظی با انتقاد از افرادی که خرید هواپیما را برای تخریب دولت بهانه قرار دادند، گفت: اگر دولت اعتبارات اقتصادی کسب نکرده بود امروز توان خرید 200 فروند هواپیما وجود نداشت.

وی با بیان اینکه دولت همواره با موضوعات مختلفی مواجه است و تلاش می‌کند به‌نوعی کار کند که دنبال حاشیه نباشد، ادامه داد: برخی مسائل غیرصحیح را به دولت نسبت می‌دهند و به تبلیغات انتخاباتی زودرس دامن می‌زنند.

وزیر معین دولت در مازندران با بیان اینکه مردم بزرگ‌ترین سرمایه این دولت هستند، افزود: دولت تدبیر و امید دولتی فراجناحی است و هر کس که معتدل، قانون اساسی و ولایت‌فقیه را قبول داشته باشد، می‌تواند دور میز دولت باشد و به این صورت نیست که جناح خاصی در دولت قرار گیرد.

واعظی با اعلام اینکه عده‌ای تلاش دارند دستاوردهای دولت را مخدوش کنند، گفت: بزرگ‌ترین دستاورد دولت برجام است.

وی با بیان اینکه اگر مذاکرات و برجام نبودند تحریم داشتیم و فروش نفت به‌اندازه امروز نبود، اظهار کرد: اگر برجام نداشتیم صادرات غیرنفتی کشور بر واردات پیشی نمی‌گرفت و کسانی که می‌گویند برجام هیچ فایده‌ای نداشته آنها دوست ندارند کشور از تحریم بیرون بیاید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: در تمام نظرسنجی‌ها مشخص شد مردم از برجام رضایت داشتند.

این مسؤول در ادامه مازندران را در تمامی زمینه‌ها برای کشور بسیار مهم دانست و افزود: همواره دنبال این هستیم که مازندران زیرساخت‌های بیشتری داشته باشد.

واعظی با بیان اینکه 220 روستا در مازندران از اینترنت برخوردار شدند، گفت: در سه سال اخیر بیش از 600 میلیارد تومان در مازندران سرمایه‌گذاری شده و بنا شده است تا پایان این دولت 422 میلیارد دیگر در این استان سرمایه‌گذاری شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها