خبرهای داغ:

هیئت یاوران ولایت ناحیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد

این مراسم با حضور جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در حسینیه ثارالله ناحیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۰۳۴۲۵
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حاتمی راد به عنوان سخنران این مراسم به موضوع انواع فتنه ها و فعالیت هایی که در جهت براندازی و تغییر انقلاب اسلامی ایران در دوران رهبری حضرت امام خمینی(ره) و  رهبری امام خامنه ای اتفاق افتاده بود پرداخت.

حاتمی راد بیان داشت: زمانی بعضی ها می گفتند برای اینکه بتوانیم به پیشرفت کشور کمک کنیم باید از سرمایه خارجی استفاده نمائیم و برای این کار باید آزادی همه جانبه در کشور وجود داشته باشد تا سرمایه گذاران خارجی نیاز به شادی و نشاط و آزادی داشته یاشند تا جذب شوند در غیر اینصورت سرمایه گذاران خارجی جذب نمی شوند و در همین راستا یک دوره ای این طرح را  پیاده سازی نمودند و کار را تا جایی رساندند که زمانی که به جزیره کیش سفر می کردی این جزیره مانند دوران طاغوت شده بود. و انسان باورش نمی شد که اینجا ایران است. و آن مقدسات دوران دفاع مقدس و انقلاب چنان سریع دچار تردید شده بود که انسان باور نمی کرد که چطور ممکن است طی 2 سال این تحول عظیم فرهنگی در کشور ایجاد بشود.کشوری که این همه شهید برای حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی و ولایت داده است اینگونه تحت تأثیر توطئه های عوامل خارجی قرار بگیرد.

لازم به ذکر است در این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و جانشین ناحیه و فرماندهان حوزه ها و کارکنان ناحیه حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار