ارسالی از سازمان بسیج دانشجویی استان تهران،به خبرگزاری بسیج/ مسئول بسیج دانشجویی استان تهران در دیدار با امام جمعه شهرستان دماوند:

هدف سیاست بسیج دانشجویی ایجاد تعامل در بین همه نهادهای انقلاب است

مسئول بسیج دانشجویی استان تهران در دیدار با امام جمعه شهرستان دماوند گفت: سیاست بسیج دانشجویی ایجاد تعامل و هماهنگی در بین همه نهادها و گروه‌های انقلابی در خصوص تقویت نظام است.
کد خبر: ۸۸۰۳۳۷۷
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج:امروز مجید درویشی ،مسئول بسیج دانشجویی استان تهران با حجت‌الاسلام و المسلمین فتاح دماوندی ،امام جمعه شهرستان دماوند به دیدار و گفت‌وگو پرداختند.

در این دیدار، مسئول بسیج دانشجویی با توجه به رسالت‌های بسیج دانشجویی در حل چالش‌های اساسی نظام بر حضور ظرفیت بسیج دانشجوبی در مناسبات شهرستانی تاکید و خواستار تعامل تنگانگ و استفاده از هدایت‌های امام جمعه محترم در این راستا شد.

وی هم چنین عنوان کرد: سیاست بسیج دانشجویی ایجاد تعامل و هماهنگی در بین همه نهادها و گروه‌های انقلابی در خصوص تقویت جبهه انقلاب و نظام است و به همین منظور در نظر داریم با ایجاد دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شرق قدم مهمی در این راستا برداریم که مستلزم حمایت و هدایت امام جمعه محترم است.

درویشی در خاتمه تاکید کرد: مجموعه بسیج دانشجویی در همه عرصه‌های فرهنگي اجتماعی سیاسی و بصیرتی حاضر به همکاری و تعامل مجدانه است با شهرستان است.

در ادامه این نشست:امام جمعه دماوند در این دیدار ضمن استقبال از برنامه‌ها و رویکردهای جدید بسیج دانشجويي اعلام کرد در همه زمینه‌ها حاضر به همکاری و تعامل بوده و در این راستا تمام ظرفیت‌های شهرستان را به کار می‌گیرد.

 حجت الاسلام و المسلمین دماوندی در ادامه افزود: توقع ما این است ظرفیت بسیج دانشجویی باید در مساجد، نماز جمعه و حل مشکلات اجتماعی و اقتصادی مردم پای کار بياید.
 امام جمعه دماوند، با قدردانی از مردم انقلابی دماوند تاکید کرد:در حوزه خدمت رسانی و محرومیت زدایی بسیج دانشجویی می‌تواند نقشی اساسی داشته باشد و من در این راستا بیشترین حمایت را خواهم کرد.

 امام جمعه شهرستان دماوند در پایان خاطر نشان کرد: بسیج دانشجویی با حضور فعال خود در نماز جمعه، مساجد و مدارس باید نقش و رسالت تبیین‌گر خود را ایفا کند.

در پایان نیز مسئول بسیج دانشجویی و امام جمعه شهرستان دماوند،ضمن تاکید بر راه‌اندازی هرچه سریعتر دفتر بسیج دانشجویی شرق استان در خصوص رشد و اثر بخشی آن و هم‌چنین همکاری دو جانبه در این خصوص با هم به تفاهم رسیدند.

ارسال نظرات