مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی شهرداری تبریز:

۲۰دستگاه اتوبوس‌برقی و ۳۳دستگاه اتوبوس دو کابین به زودی وارد ناوگان شهر می‌شود

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی شهرداری تبریز، از خرید ۲۰دستگاه اتوبوس‌برقی و ۳۳دستگاه اتوبوس دو کابین خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۳۳۵۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، فرخ جلالی در جریان بازدید فرماندار تبریز از خدمات شرکت واحد اتوبوس‌رانی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: با پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته در خصوص منابع مالی حمل‌و‌نقل عمومی، قرارداد خرید ۳۳دستگاه اتوبوس دوکابین با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد توماننهایی شده و به زودی به ناوگان عمومی شهر اضافه می‌شود.

وی همچنین از خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس‌برقی خبر داد و افزود: این تعداد اتوبوس در دو ایستگاه میدان شهدا و میدان فهمیده، شارژ خواهد شد و فعالیت آن‌ نقش موثر در تسهیل ترافیک و وضعیت آلودگی هود در مرکز شهر خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی تبریزبه ثبت‌نام بیش از ۴۵۰۰ راننده تاکسی برای شرکت در طرح نوسازی این ناوگان خبر داد و افزود: رسیدگی به مراحل نوسازی و اجرای آن، تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: علی‌رغم عدم تخصیص اعتبارات دولتی و قطع یارانه خرید اتوبوس، قرارداد خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس منعقد شده و در مراحل اجرایی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار