رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: متاسفانه تمامی تلاش و طرح‌های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایجاد اختلاف میان مسئولان نظام و نیروهای مسلح از طریق جاسوسی جنگ یا اختلافات داخلی بوده که باید به درستی رصد شود.
کد خبر: ۸۸۰۳۳۴۲
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمدکاظم بهرامی در همایش یک روزه فرماندهان و کلانتری‌های استان آذربایجان‌ غربی اظهار داشت: بی‌شک باید نگاه "اصلاح گرایانه" حتی به کسانی که دچار اشتباه می‌شوند در مجموعه نیروی انتظامی حاکم باشد.

وی تصریح کرد: باید نگرش تمامی مسئولان بر این اساس باشد که امنیت و آسایش خود را در سایه خدمات نیروهای انتظامی دیده و به منظور برطرف کردن مشکلات آنها گام بردارند.

بهرامی با تاکید بر اینکه هم اکنون امنیت جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی بی‌نظیر است افزود: به فرموده امام خمینی(ره) نیز قرن حاضر قرن غلبه مستضعفین بر مستکبران است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح نباید غصه‌ای از بابت جهاد با دشمن داشته باشند بیان کرد: در این رابطه به فرموده امام علی(ع) دشمن ضعیف بوده چون پشتوانه آن شیطان است.

رئیس سازمان قضایی نیروی مسلح اظهار داشت: براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مراقب کید و حیله دشمن و شیطان باشید چون کار آنها ایجاد تفرقه و نفاق در بین مردم است.

رئیس سازمان قضایی نیروی مسلح با تاکید بر اینکه در جامعه اسلامی همه باید به عنوان ید واحد باشند گفت: متاسفانه تمامی تلاش و طرح‌های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی، ایجاد اختلاف میان مسئولان نظام و نیروهای مسلح از طریق جاسوسی، جنگ یا اختلافات داخلی بوده که باید به درستی رصد شود.

وی با اشاره به لزوم"دشمن‌شناسی" در شرایط کنونی تصریح کرد: 307 سال پیش تئوریسین انگلیسی گفت که باید بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کرد اما هم‌اکنون در پی ایجاد تفرقه در بین شیعه بوده و مذهب تشیع انگلیسی را به وجود آورده‌اند.

ارسال نظرات