خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه پدافند هوائی خاتم الانبیاء(ص) در خوی؛

امن ترین آسمان در منطقه و جهان را داریم/مردم در فتنه 88 ریشه دشمن را زدند/ آمادگی دفاع در برابر قدرتمندترین دشمنان را داریم

فرمانده قرارگاه پدافند هوائی خاتم الانبیاء(ص) گفت: دشمن خونریز، جنایتکار و بدعهد است و باید بداند هیچوقت روی دوستی با ما را نخواهد دید چرا که دشمن زیبنده دیدن لبخند زیبا و عطر یاس ایران نیست.
کد خبر: ۸۸۰۳۳۳۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در یادواره شهدای شمال آذربایجان غربی در خوی با توجه به ضرورت دشمن شناسی اظهار کرد: مردم کشور با توجه به شرایط می دانند دشمن کیست.

وی افزود: برخی کشورها رذالت خود را نشان می دهند و اجازه می دهند یک قدرت خارجی پایگاهی نظامی در آن کشورها بزند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوائی خاتم الانبیاء(ص) گفت: ما سیاسی نیستیم و مستقیماً از رهبری دستور گرفته و خدمتگذار مردم هستیم.

اسماعیلی با بیان اینکه باید یاد و خاطره دفاع مقدس و رزمندگان حفظ شود، تصریح کرد: دشمن خونریز، جنایتکار و بدعهد است و باید بداند هیچوقت روی دوستی با ما را نخواهد دید چرا که دشمن زیبنده دیدن لبخند زیبا و عطر یاس ایران نیست.

وی ادامه داد: در 8 سال دفاع مقدس یکسری الگو پیدا کردیم که شامل شهدا، جانبازان و ایثارگران است و از سویی کشور ما دارای قهرمان و پهلوانان واقعی است گرچه بعضی کشورها اینگونه چیزها را افسانه می دانند.

اسماعیلی یادآور شد: دشمن به دنبال این است که روحانیت را از مردم جدا کند تا نقطه اتصالی بین مردم و آموزه های اسلامی نباشد تا در صورت انحراف نتوانیم به راحتی برگردیم.

وی درباره نخبگان کشور اظهار کرد: نخبه های کشور ما از لحاظ علمی بسیار بالاتر از نخبگان کشورهای دیگر هستند چون در شرایط تحریم و سخت به این شرایط رسیده اند.

اسماعیلی افزود: مردم در فتنه 88 ریشه دشمن را زدند و این در ذهن مردم برای همیشه می ماند اما باید به مسئله نفوذ دقت شود و حواسمان به مسائل فرهنگی باشد تا اجازه نفوذ گرفته شود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوائی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به موفقیت پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس تأکید کرد: پدافند هوایی 60 درصد توان دفاعی بعثی عراق در دفاع مقدس نابود کرد و یکهزار و 130 فروند پرنده هوایی دشمن بعثی توسط پدافند هوایی نابود شد.

اسماعیلی اظهار کرد: مدیون شهدا هستیم و هرکاری می کنیم باید شکرگزار باشیم و رضایتمندی خانواده شهدا از وظایف ماست.

وی یادآور شد: آسمان کشور در سایه رهبری و خون شهدا به امن ترین در منطقه و جهان تبدیل شده است و در خصوص امنیت با کسی تعارف نداریم.

اسماعیلی اظهار کرد: یاد گرفتیم اگر در تحریم هم باشیم مغزمان در تحریم نیست و برای ده ها سال آینده آمادگی دفاع در برابر قدرتمندترین دشمنان را داریم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوائی خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه دشمن دشمنی خود را کم نمی کند، خاطرنشان کرد: اگر کشوری در آسمان ایران شیطنت کند مقابله جدی می کنیم.

ارسال نظرات