خبرهای داغ:
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: خداوند در زمان کنونی نعمات بزرگی به ما عنایت کرده که انقلاب و رهبری از مهم‌ترین نعمات هستند و مردم باید قدردان باشند.
کد خبر: ۸۸۰۳۳۳۲
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰
مردم قدردان نعمت انقلاب و رهبری باشند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در دیدار ائمه جمعه قم با آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: چهره مراجع انقلابی و با بصیرت نه‌تنها برای مردم قم بلکه در سراسر کشور شناخته‌ شده است و حرکت‌های مراجع در پیروزی این انقلاب و تشویق مردم به خروج علیه رژیم ستم‌شاهی بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به برگزاری نشست دوره‌ای ائمه جمعه استان قم، گفت: با توجه شرایط کنونی و قرار گرفتن در دهه بصیرت لازم دانستیم با مراجع زمان‌شناس دیداری داشته باشیم.

امام‌جمعه قم با اشاره به حدیثی از رسول گرامی اسلام بیان کرد: در این حدیث آمده است اگر خداوند نعمتی را به بنده‌ای عطا کند دوست دارد که آن بنده شاکر باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر خداوند نعمات بسیاری به ما عطا کرده است، گفت: انقلاب اسلامی، داشتن رهبری مدبر و توانا و وجود حوزه علمیه از نعمت‌هایی است که خدا به ما عنایت کرده و باید قدردان باشیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: ما باید قدردان نعمت وجود رهبر معظم انقلاب باشیم و از ایشان در همه عرصه‌ها دفاع کنیم و نگذاریم رهبری تنها بمانند.

امام‌ جمعه قم بیان کرد: مراجع از نعمات بزرگ الهی هستند که همواره باید قدردان و مدافع حریم آنان باشیم به‌ویژه مراجع کشورمان که در خط مقدم هستند و گذشت زمان در فراز و فرودشان در حمایت از انقلاب، خدشه وارد نکرده است.

حسینی بوشهری اضافه کرد: مردم باید این نعمات را بشناسند و قدردان آن‌ها باشند و به‌خوبی از وجود این نعمت‌ها بهره ببرند.

وی به حمایت آیت‌الله نوری همدانی در سال 88 از رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: این مرجع تقلید در موقعیتی بسیار حساس و در شرایط فتنه‌گون به یاری و حمایت از رهبر شتافت و بسیاری از ملاحظات را کنار گذاشت و در این امر بسیار قاطعانه عمل کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: انقلاب، نام روحانیت و حوزه را بلندآوازه کرد و همچنین نام کشورمان ایران را در دنیا مطرح کرد و دهه بصیرت یادآور برکت وجود رهبر معظم انقلاب به‌عنوان یکی از نعمات الهی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها