خبرهای داغ:
فرمانده حوزه علی بن ابی طالب(ع) سپاه امامت تبریز در دیدار خانواده شهیدان مرزی و غمخوار از شهدای بخش خسروشهر گفت: برای رسیدن به درجات معنوی بالاتر و سعادت اخروی باید شهدا را الگوی خود قرار دهیم و همانند آن ها تعلقات دنیوی را کنار بگذاریم چراکه سعادت در دل از خود گذشتگی، ایثار و فداکاری و حرکت در مسیر الی الله نهفته است.
کد خبر: ۸۸۰۳۲۳۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یوسف بابازاده افزود: خانواده های شهدا از اصلی ترین نقطه قوت رزمندگان اسلام هستند و دیدار با یادگاران شهدا مایه امید و روحیه بخش است و ما برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی به دعای خیر آن ها نیاز مبرم داریم.

وی با اشاره به شهدای مدافع حرم و عظمت کار آن ها بیان کرد: رزمندگان مدافع حرم برای مجاهدت در راه خدا نه تنها از خانواده و آسایش و آرامش و رفاه خود گذشتند بلکه عاشقانه برای دفاع از حرم کیلومتر ها دورتر از وطن از حرم اهل بیت(ع) دفاع می کنند که مسلما نزد خداوند متعال از اجر و ثواب خاصی برخوردار خواهند شد.

 

بابازاده ادامه داد: ما نیز در این انقلاب اسلامی وظیفه داریم مو به مو به رهنمودها و فرامین رهبر انقلاب اسلامی عمل کنیم و برای تحقق آن ها همانند شهدا باید لبیک بگوییم و در عالم واقع اقدامات لازم را انجام دهیم چراکه پیشرفت و عزت و سرافرازی کشور در سایه عمل به فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات