حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه به عنوان یک جشن بزرگ ملی، از راهکارهای موثر در مقابله با تهدیدات دشمنان خارجی است.
کد خبر: ۸۸۰۳۲۳۱
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرماندار طارم در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان ضمن گرامیداشت ایام ا.. پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: شکل گیری و تداوم این انقلاب مدیون حضور مردم و تدابیر هوشمندانه رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بوده و انقلاب با تکیه بر اسلام به پیروزی رسید و نظام جمهوری اسلامی پایه گذاری شد.

علی باقری افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران را، نظامی مردم سالار است که توسط یک قانون اساسی با اتکا به آرای مردمی اداره می شود.

وی ضمن تاکید بر اهمیت نقش مردم در اداره امور جامعه به ویژه در ایام انتخابات، تلاش مسئولین در جهت برآوردن خواسته های به حق آنان را خواستار شد.

باقری در ادامه با بیان اینکه در آستانه آغاز 39‌مین بهار انقلاب ایران اسلامی قرار داریم، تاکید کرد: هدف از تشکیل ستاد دهه فجر، زنده نگه داشتن یاد امام و شهدا و تجدید پیمان با آرمانهای ایشان، بازگویی و یادآوری مجدد اهداف انقلاب و انتقال این آرمانها به نسل جوان است.

فرماندار طارم با اشاره به تلاش دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در جهت ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولین نظام از اعضای ستاد خواست در راستای اجرای منسجم و هرچه باشکوهتر برنامه ها اهتمام جدی داشته باشند.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان با بیان این نکته که صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند و دهه فجر متعلق به مردم است، ضمن تعیین 12 کمیته شهرستانی، خواستار اجرای برنامه های با کیفیت و در شان و منزلت مردم و انقلاب شد.

این مسئول ضمن تاکید بر تبیین درست و صحیح دستاوردهای انقلاب ،راهپیمایی 22 بهمن ماه را یکی از اصلی ترین برنامه های ستاد عنوان نمود و اظهار داشت: برنامه ریزیهای لازم جهت اجرای برنامه های با کیفیت، پرشور و بانشاط به منظور ایجاد احساس تعلق خاطر مردم نسبت به انقلاب و بهبود اعتماد مردم به نظام صورت گیرد.

ارسال نظرات