فرماندار شهرستان ایجرود:

عدم تعامل مناسب مدیران شرکت پتروشیمی با مردم و مسئولین شهرستان ایجرود

بدلیل عدم ارائه گزارش مشخصی از عملکرد شرکت پتروشیمی در این شهرستان، مسئولان و فرمانداری ایجرود در معرض انتقادات مردم منطقه نسبت به عملکرد این شرکت قرار گرفته اند.
کد خبر: ۸۸۰۳۲۲۸
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرماندار شهرستان ایجرود در جريان بازديد از مجتمع پتروشیمی و در جلسه مشترک با رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مدیرعامل شرکت پتروشیمی، تعامل مدیران شرکت پتروشیمی با مردم و مسئولین شهرستان را ضروری دانست و اظهار داشت: عدم ارائه گزارش مشخص از عملکرد شرکت پتروشیمی نارضایتی مردم منطقه را بدنبال خواهد داشت.

اسماعیل بیات استقرار صنایع در شهرک تخصصی پتروشیمی شهرستان ایجرود را مهم دانست و ارائه تسهیلات مورد نیاز به سرمایه‌گذاران این بخش را خواستار شد.

وی در این جلسه با اشاره به عدم تعامل مناسب مدیران شرکت پتروشیمی با مردم و مسئولین شهرستان ایجرود، گفت: بدلیل عدم ارائه گزارش مشخصی از عملکرد شرکت پتروشیمی در این شهرستان، مسئولان و فرمانداری ایجرود در معرض انتقادات مردم منطقه نسبت به عملکرد این شرکت قرار گرفته اند.

فرماندار شهرستان ایجرود در ادامه از عملکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ساماندهی مسائل مربوط به واحدهای صنعتی و معدنی این شهرستان قدردانی نمود و بر ضرورت تعامل و همکاری با این مجموعه تاکید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار