خبرهای داغ:
امام جمعه بوئین‌زهرا اذعان کرد: مردم هرگز با اعداد و ارقام آرام نشده و توجیه نمی‌شوند و باید دستاوردها را ب صورت کانلا ملموس در زنگی روزمره‌شان حس کنند.
کد خبر: ۸۸۰۳۲۱۹
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه امام جمعه شهرستان بوئین‌زهرا، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در خصوص گفت و گوی تلویزیونی آقای رئیس جمهور اظهار کرد: آخرین گفت‌وگوی تلویزیونی دکتر روحانی را می‌توان جزء مصاحبه‌های خوب و بی حاشیه ایشان به شمار آورد.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور از تورم 6درصدی در کشور سخن به میان آوردند در حالی‌که مردم ایران چنین آماری را در زندگی روزمره خود احساس نمی‌کنند.

امام جمعه بوئین‌زهرا در خصوص علت این تناقض تشریح کرد: توجیه دولتمردان این است که تورم تنها به معنای افزایش و یا کاهش قیمت‌ها در سطح بازار نیست ولی مردم نمی‌توانند این توجیه را در زندگیشان بپذیرند.

زرینه اضافه کرد: برداشتی که مردم جامعه و عرف بدان در خصوص تورم دارند تاثیر روی قیمت‌ها است که متاسفانه ما همواره شاهد افزایش قیمت‌ها در جامعه بوده ایم.

وی مطرح کرد: خوشبختانه در دولت یازدهم نسبت به دولت‌های پیشین تورم کنترل شده تر بود و ما جهش ناگهانی و بی‌رویه و به دنبال آن کاهش ناچیز قیمت‌ها را کمتر شاهد بوده‌ایم.

امام جمعه بوئین‌زهرا آهنگ تورم را در ماه‌های اخیر از حداعتدال خارج شده دانست و تبیین کرد: هرچند قسمتی از نرخ تورم وابسته به معیارهای جهانی است ولی متاسفانه و با وجود تورم 6 درصدی کشور با مشکلات اقتصادی عدیده‌ای دست به گریبان است.

وی ضمن اشاره به آمار اشتغال جوانان گفت: با وجود آمارهایی در خصوص افزایش اشتغال در جامعه هنوز تعداد جمعیت بیکار موجود در جامعه قابل توجه است.

امام جمعه بوئین‌زهرا در پایان متذکر شد: مردم هرگز با اعداد و ارقام آرام نشده و توجیه نمی‌شوند و باید دستاوردها را ب صورت کانلا ملموس در زنگی روزمره‌شان حس کنند.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها