خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: آمار هایی که در زندگی تاثیر نداشته باشد نوعی فرار از واقعیت است و جنبه تبلیغات دارد، رشد قیمت ها و کاهش توان خرید عمومی و به تعبیر بانک مرکزی 8درصد کوچک تر شدن سفره مردم همگی نشان از وضع بد اقتصاد می باشد.
کد خبر: ۸۸۰۳۲۱۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

دوازدهم دی ماه سال جاری رییس جمهور با حضور در گفت وگوی تلوزیونی در برابر ملت ایران اوضاع اشتغال و اقتصاد ایران را مورد بررسی قرار داد و با بیان اینکه تورم مهار شده است و امروز با تورم 6 درصدی رو به رو هستیم و نیز  اشتغال رو به رشد سوالات و انتقاد هایی را به همراه آورد.  

حجت الاسلام علی معبودی  مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص  اظهارات اقتصادی آقای روحانی بیان کرد: به نظر می رسد بیانات و آمارهایی که آقایان در اختیار مردم قرار می دهند واقعی نیست.

این مسئول اذعان کرد: با آمار و ارقام نمی‌شود زندگی مردم را تعریف کرد، واقعیت زندگی را باید دید، به نظر می‌رسد رئیس جمهور صادرات نفت را که بیش از اندازه است رشد می نامند.

معبودی ادامه داد:  آمار هایی که در زندگی تاثیر نداشته باشد نوعی فرار از واقعیت است و جنبه تبلیغات دارد، رشد قیمت ها و  کاهش توان خرید عمومی و به تعبیر بانک مرکزی 8درصد کوچک تر شدن سفره مردم  همگی نشان از وضع بد اقتصاد می باشد.

وی تبیین کرد: برای بسیاری از صاحب نظران معما است که این آمار ها چه می‌گویند؟ در واقع آمار های اقتصادی موافقان دولت را نیز قانع نکرده است، می‌توانیم بگوئیم که یا از زندگی مردم اطلاع ندارند و یا کارشناسان آمار غلط می‌دهند.

معبودی در ادامه این گفتگو بیان کرد: نوسانات قیمت دلار و این اتفاقات نشان می‌دهد که جهت گیری ها اشتباه است و یا شاید برخی ها نمی‌خواهند که دولت درست عمل کند و یا مشاورین نا صحیح نمی‌خواهند واقعیت را بپذیرند.

این مسئول اذعان کرد: قول هایی که پیش از برجام به آنها اشاره می شد تحقق نیافته و ارزش پول ایران بر اساس آمار بانک مرکزی کاهش یافته است، شعارهای پر رنگ و لعاب انتخاباتی که مردم را پاس صندوق ها آورد به  دست فراموشی سپرده شده، وضع اقتصادی خانواده ها رو به وخاوت است، انتظار داریم که دولت به حال ملت فکری کند و جامعه را از این بحران ها برهاند.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها