خبرهای داغ:
فرماندار بهبهان خبر داد:

اختصاص 118 میلیارد تومان توسط ستاد فرمان امام به شهرستان بهبهان

حسین ملک خدایی در جلسه تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهبهان اظهار کرد: شهرستان بهبهان در سال های اخیر شاهد طرح های بسیار خوبی در زمینه کشاورزی بوده است که با اجرای این طرح ها چندین میلیارد تومان گردش مالی به وجود آمده است.
کد خبر: ۸۸۰۳۲۰۷
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه خوزستان از نظر کشاورزی بسیار مستعد است می تواند الگوی کشت در زمینه های مختلف باشد.
فرماندار بهبهان ضمن اشاره به اینکه محصولات جدیدی غیر از کشت گندم می توان در خوزستان کاشت افزود: امروز خوزستان و بخش های مختلف شهرستان ها در زمینه های مختلف شروع به کشت محصولات جدید و بخش کشاورزی زده اند که بسیار موفق بوده اند.
ملک خدایی ضمن اشاره به ارائه طرح ها و ایده های موفق جهت کشت افزود: مدیران ما نباید پشت میز خود را گرفتار کارهای روز مره کنند بلکه باید به دنبال خدمت و کار برای مردم باشند.
وی تصریح کرد: تدبیر در کار ها بسیار مهم است و باعث می شود کارها بدون اعتبار و پول پیش رود.
فرماندار بهبهان ضمن اشاره به جلسه مشترک ستاد فرمان امام با استانداری خوزستان افزود: بنیاد برکت جهت کارهای زیر بنایی و اشتغالزایی در شهرستان بهبهان بیش از 118 میلیارد تومان به شهرستان بهبهان اختصاص داده است.
ملک خدایی خاطرنشان کرد: 18 میلیار تومان از این اعتبار جهت کارهای زیر بنایی و 100میلیارد تومان آن جهت اشتغازایی شهرستان بهبهان در نظر گرفته شده است.
وی گفت: این فرصت بسیار استثنایی است که برای شهرستان بهبهان جهت اشتغالزایی و ارائه طرح ها و ایده های جدید در بخش صنعت، کشاورزی و اقتصاد می تواند سرمایه گذاری کرد.
فرماندار بهبهان افزود: در طرح های بزرگ بنیاد برکت به صورت مشارکتی 49 درصد در پروژه ها سهیم و سهم سرمایه گذار51 درصد خواهد بود.
ملک خدایی ادامه داد: با توجه به اینکه کل اعتبارات عمرانی شهرستان بهبهان در سال گذشته 20 میلیارد تومان بوده است از این فرصت جهت توسعه و ساماندهی بخش های عمرانی استفاده کرد.
وی اضافه کرد: کسانی که در بخش های مختلف اشتغالزایی طرح و ایده دارند می توانند با مراجعه به فرمانداری بهبهان و ارائه درخواست و طرح از وام با سود4 درصد بنیاد برکت استفاده کنند.
در پایان این جلسه سید محمد رضا حسینی تودیع و کامبیز محسنی بعنوان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهبهان معرفه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار