مسؤل دفتر سیاسی جمعیت دفاع از مردم مظلوم فلسطین، مقام معظم رهبری را شخصیت فرا ملی خواند و افزود: بسیاری از اخبار و اظهار نظرها و تحلیل های مقام معظم رهبری در کشورهای اسلامی رصد و مورد استفاده قرار می گیرد.
کد خبر: ۸۸۰۳۲۰۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

دکتر رویوران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، انقلاب اسلامی ایران را الهام بخشی کشورهای منطقه دانست و اظهار کرد: گسترش حوزه نفوذ ایران در منطقه به تعامل و همبستگی جوامع منطقه با بسیاری از تئوری ها و سیاست های انقلاب اسلامی ایران دارد.

وی مقام معظم رهبری را شخصیت فرا ملی خواند و افزود: بسیاری از اخبار و اظهار نظرها و تحلیل های مقام معظم رهبری در کشورهای اسلامی رصد و مورد استفاده قرار می گیرد.

مسؤل دفتر سیاسی جمعیت دفاع از مردم مظلوم فلسطین، انقلاب اسلامی را نقطه امید برای همه مردم منطقه عنوان کرد و گفت: از آن جایی که در راس این نظام سیاسی مقام معظم رهبری هستند لذا جایگاه ویژه ای در بافت فکری مردم منطقه دارد.

رویوران یادآور شد: کشورهای دیگر که فاقد چنین رهبری هستند در گردونه وابستگی به خارج و نقض استقلال ملی می باشند.

وی نظریه پردازی در پیشبرد نظام را یکی از ویژگی های منحصربه فرد مقام معظم رهبری بیان کرد و گفت: ایستادگی، خودکفایی و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تدبیرهای مدبرانه مقام معظم رهبری و همراهی مردم است.

ارسال نظرات