خبرهای داغ:
سه پروژه فعال احداث ساختمان عملیاتی اداره گاز و دو پروژه انشعاب و شبکه در سطح شهرستان باغملک در حال اجراست
کد خبر: ۸۸۰۳۱۸۱
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
رئیس اداره گاز باغملک در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت:پروژه احداث ساختمان اداری و عملیاتی اداره حدود 60درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در ماه های ابتدایی سال 96 افتتاح خواهد شد .
 پور موسوی اظهار کرد:پروژه 50کیلومتری شبکه و نقاط مقاوم سازی روستای سرحانی در اجراست که در این پروژه یازده روستای میان بیشه،گلال دو پران،سوالی،سرآسیاب،محمدآباد،شهیدکلاه کج،تنگستان،پشت پر،دوبند،پاتیل و سرحانی راشامل می شود و تاکنون30درصد این پروژه پیشرفت فیزیکی داشته.
وی بیان کرد دومین پروژه انشعاب و شبکه به طول 25 کیلومتر که شامل رو ستاهای بردترکسته،واجل،سردره،آبگرمک،قندی،دولتاک،دره تلخ و بنارواجل به صورت100درصد اجرا شده و دو روستا گازدار شده و مابقی روستاها در مرحله تست و گازدارشدن هستند.
سید روح ا... پور موسوی بیان کرد سه پروژه در مرحله استعلام داریم که بعد تاییدیه لازم عملیات شروع به کار آنها آغاز می شود.
ایشان اولین پروژه در مرحله استعلام را 180 کیلومتر خط تغذیه روستاهای آبلشکر که به علت نداشتن خط انتقال از سه راهی هفتکل شروع و تا 20 کیلومتری باغملک به پمپ بنزین هوره به پایان می رسد و دو مین پروژه 34 کیلومتری دیگری که وقتی پروژه سه راهی هفتکل تکمیل و اجرا شد این پروژه 34 کیلومتری آغاز به کار و یازده روستای آب لشکر علیا.آب لشکروسطی.آب لشکر سفلی .رودزرد کاید رفیع.کلاس مدین.دره خر زهره.هوره .پیرموسی.چشمه روغنی.مله ترکو و چگا پرویز در قالب این طرح گازدار می شود.
پورموسوی اظهار امیداوری کرد با افتتاح پروژه های 34 کیلومتری و18 کیلومتری دیگر جایی در شهرستان باغملک و روستاها نقطه بدون گاز وجود ندارد.
وی ابراز امیدواری کرد روستاهای زیر 20 خانوار و نقاط پراکنده شهرهای صیدون.میداود.قلعه تل و باغملک در طرحی که در مرحله بازاریابی است گازرسانی نماییم
رئیس اداره گاز باغملک ضمن تشکر از همه همکاران خود در اداره بیان کرد کاری که شرکت گاز انجام میده اینست که منتظر خرابی تاسیسات نیستند و به صورت روتینگ در شبانه روز اکیپ های اداره از تاسیسات بازدید میکند.
پورموسوی گفت طول شبکه  841 کیلومتر  وتعداد18348 انشعاب در سطح شهرستان وجود دارد که  تعداد تقریبا بالای 1000دستور کار تعمیراتی و برنامه نشت یابی در سال95 بر روی شبکه انشعابات صورت گرفت
پور موسوی  بیان کرد  واحد های پست امداد به صورت 24 ساعته در سطح شهرهای باغملک.قلعه تل .میداود و صیدون فعال هستند و در سال 95 تاکنون 48855 پیام امدادی انجام دادند و مشترکین هر گونه نشتی و عیب و ایراد در کنتور و ریگلاتور یا افت فشار گاز داشته باشند در طول شبانه روز با شماره 194 تماس بگیرند و نیروهای امدادی آمادگی پاسخگویی و رفع مشکلات بر اساس اولویت بندی انجام وظیفه می نمایند
وی در پایان گفت تعداد 8 مورد حادثه هنگام حفاری و برخورد  بیل میکانیکی با شبکه یا انشعابات بوجود آمد که در اسرع وقت توسط نیروهای امدادی برطرف شد و از همه مردم و ادارات درخواست کرد در صورتی که قصد حفاری دارند استعلام گرفته یا نیروهای امدادی را در جریان گذاشته تا با آمادگی کامل در محل حضور پیدا کنند و از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها