خداوند برای تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی، روحیه خاصی به این افراد داده و جانبازان تحت حمایت خداوند متعال قرار دارند.
کد خبر: ۸۸۰۳۱۴۹
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با خانواده دو شهید و یک جانباز 70درصد استان که همراه استاندار زنجان، معاون سياسي، امنيتي استانداري، فرماندار زنجان و تعدادی از مدیران در منزل آنان حضور یافته بود، خانواده شهدا و بویژه پدران و مادران شهیدان را حجتی برای نسل امروز دانست و گفت: هر خانواده شهید به منزله سنگری برای حفظ و صیانت از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی محسوب مي شود که باید قدردان آنان باشیم.

آیت اله علی خاتمی در دیدار با جانباز 70 درصد "بهلول بیات" که همراه استاندار زنجان انجام شد، اظهار داشت: جهاد جانبازان با تحمل رنج های باقی مانده از هشت سال دفاع مقدس هنوز ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: خداوند برای تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی، روحیه خاصی به این افراد داده و جانبازان تحت حمایت خداوند متعال قرار دارند.

در ادامه این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در دیدار با خانواده 4 شهید در بمباران شهر زنجان اظهار داشت: از تعداد 2 هزار و 924 شهید این استان، 98 نفر شهید بمباران هستند که از این تعداد 86 نفر در شهرستان زنجان، 8 نفر در ابهر و 1 نفر در ماهنشان به شهادت رسیده اند.

علی کاظمی یادآور شد: از تعداد 98 شهید بمباران، 36 شهید را بانوان تشکیل می دهند و در جریان بمباران هوایی سال 67، از خانواده بیگلی، سعید، حمید و مجید بیگی و پروین آزادوار به شهادت رسیدند.

وی همچنین در دیدار با جانباز 70 درصد قطع نخاع، "بهلول بیات" به شرایط دشوار زندگی جانبازان قطع نخاع اشاره نمود و افزود: 7 هزار جانباز در این استان حضور دارند که 102 نفر از آنان جانبازان بالای 70 درصد هستند و 13 درصد آنان قطع نخاع شده اند.

کاظمی ضمن تقدیر از حضور نماینده محترم ولی فقیه و استاندار زنجان، طرح سپاس و دیدار با خانواده شهدا را یک سنت حسنه و الگو گرفته از مقام معظم رهبری دانست و گفت: هدف از اجرای این طرح، ابلاغ پیام و سلام مقام معظم رهبری و معرفی خانواده معزز شهدا به عنوان ارزشهای انقلاب و الگوی موفق جوانان می‌باشد.

گفتنی است خانواده شهید عباس نباتچیان که در سن 21 سالگی در منطقه مهران به شهادت رسیده بود، خانواده 4 شهید بمباران هوایی زنجان شهیدان حمید مجید و سعید بیگلی و پروین آزادوار و نیز بهلول بیات جانباز 70درصد قطع نخاعی، سه میزبان استاندار زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بودند.

ارسال نظرات